مشکلات ناشی از ناکارآمدی مسؤولان نباید به پای انقلاب نوشته شود

مشکلات ناشی از ناکارآمدی مسؤولان نباید به پای انقلاب نوشته شود

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد که در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد با اشاره به این که ما برای انقلاب اسلامی از ظرفیت های گوناگون استفاده کردیم و آورده ها و سرمایه گذاری های ما بسیار مهم بوده است، گفت: به همین دلیل برداشت ها، وظیفه و رسالت ما نیز به همین نسبت بسیار مهم و سنگین است.

وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت هایی که به واسطه آن انقلاب اسلامی به وجود آمده اشاره کرد و افزود: نخستین ظرفیت در شکل گیری انقلاب اسلامی ظرفیت، اعتقادی، اسلامی و ایمانی است که به برکت بعثت پیامبر گرامی اسلام داریم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مردم ما برای حفظ و اقامه دین قیام و انقلاب کردند، گفت: همان طور که امام راحل فرمودند این انقلاب بر آمده الله اکبرهای مردم است و ظرفیت دینی، ایمانی و اعتقادی مردم که سرچشمه گرفته از بعثت است نخستین ظرفیتی است که از این ظرفیت برای این خیزش و انقلاب استفاده شد.

امام جمعه ساری، دومین ظرفیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را ظرفیت سیاسی و ولایی دانست و خاطرنشان کرد: اسلام یک مکتب سیاسی، اعتقادی و دینی است که دیانت، سیاست و نظام سیاسی را در نظام ولایی دارد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha