شرط خروج از وضعیت کنونی نیازمند انتخاب فرد اصلح است

 شرط خروج از وضعیت کنونی نیازمند انتخاب فرد اصلح است

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی پیش ازظهر شنبه درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل افزود: رأی دادن تکلیف است، یعنی واجب و تکلیف شرعی، عقلی و قانونی است وبا توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمن هم می‌خواهد انتخابات این دوره را کم‌ارزش جلوه دهد و متأسفانه در داخل کشور نیز نباید عده‌ای به راهی که دشمن می‌خواهد بروند.

وی ادامه داد: باید از مردم برای صبوری و تحملشان تشکر کرد، واقعاً تحمل مردم در برابر مشکلات زیاد بود و آنچه در عمل دیدیم مردم ایران با این صبوری خود به آنچه وظیفه انسانی و ملی بود، عمل کردند.

تغییر وضع موجود با حضور حداکثری در پای صندوق رأی

امام جمعه آمل افزود: مردم در اثر مشکلات اقتصادی و معیشتی فشار زیادی را متحمل شدند از این جهت خواهان تغییر شرایط هستند و این انگیزه‌ای است که مردم را به پای صندوق‌های رأی می‌کشاند.

وی افزود: درخواست اصلی مردم از رئیس جمهور آینده بهبود شرایط بد اقتصادی فعلی و رفع موانع مشکلات جوانان و تولید است.

حجت الاسلام مرتضوی، تصریح کرد: از طرفی وضعیت ایران در منطقه و جهان هم ایجاب می‌کند مردم حضور خود را نشان دهند و از اقتدار و استقلال کشور صیانت کنند.

شورای نگهبان به وظیفه اش عمل کرد

امام جمعه آمل درباره برخی نقدها به شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه‌اش به خوبی عمل کرد.

حجت الاسلام مرتضوی تاکید کرد: همه باید از شورای نگهبان قدردانی کنیم زیرا رهبر فرمود شورای نگهبان به وظیفه‌اش عمل کرده است.

وی اظهارکرد: حرمت گذاری به شورای نگهبان حرمت گذاری به قانون اساسی و بی‌حرمتی به آن بی‌حرمتی به قانون اساسی است.

اخبار مرتبط

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

مشاهده این حیوان نایاب در ارتفاعات مازندران+عکس

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین

0 نظر

ارسال نظر

capcha