حاجی پور: چرا معضل پسماند شهرستان آمل حل نمی شود؟

حاجی پور: چرا معضل پسماند شهرستان آمل حل نمی شود؟

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حل نشدن معضل پسماند آمل گفت که چرا چنین معضلی با این حجم از خطرات برای بهداشت و درمان، سلامت مردم حل نمی شود و هیچ کار عملیاتی برای رفع آن صورت نمی گیرد؟

به گزارش ایسنا، رضا حاجی پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر کشور گفت: حل معضل پسماند شهرستان آمل جزو اولویت های من در راستای خدمت رسانی به مردم این شهرستان است که این معضل بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب همچنان باقی مانده است.

وی ادامه داد: گزارش های داده شده به وزیر کشور درباره انجام اقداماتی جهت رفع مشکلات پسماند آمل ناصحیح است، تمام عکس ها و اسناد آن را برای وزیر ارسال شده اما هنوز موفق به دیدار آقای رحمانی فضلی  نشده ام؛ چرا چنین معضلی با این حجم از خطرات برای بهداشت و درمان، سلامت مردم حل نمی شود و هیچ کار عملیاتی برای رفع آن صورت نمی گیرد؟

حاجی پور در تذکر دیگری با اشاره به اتفاق رخ داده در فرمانداری شهرستان آمل گفت: در آمل افرادی برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که مدارک آن ها قبل از ارسال به مسئولان اجرایی، به دست مردم رسیده و موجب افشای اسرار این اشخاص شده است، وزیر کشور باید برای حل این مشکل ورود می کرد اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما منتظریم تا از حقوق این افراد دفاع شود.

اخبار مرتبط

بسیج استادی ماجرای آتش‌­سوزی­ تالاب میانکاله و خشکی رودخانه چالوس را بررسی می‌کند

16 میلیاردی تسهیلات رونق تولید‌ در سوادکوه‌شمالی پرداخت شد

قاچاقچی مواد مخدر در آمل دستگیر شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha