رای شورای نگهبان مصداق حاکمیت قانون است

رای شورای نگهبان مصداق حاکمیت قانون است

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی با صدور نامه ای خطاب به اعضای شورای نگهبان تاکید کردند: رای شورای نگهبان، مصداق حاکمیت قانون است.

در این نامه آمده است:

باسمه تعالی

شورای نگهبان گلوگاه و نیز مرکزی حیاتی برای اداره‌ی کشور و جهت‌گیری های اساسی محسوب می‌شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)

اعضای محترم شورای محترم نگهبان؛

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد(ع) و عرض ادب و خسته نباشید، در روزهای اخیر شاهد حملاتی از جانب افراد معلوم‌ الحال به این شورا در خصوص تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده‌ایم.

واضح و مبرهن است که رای شورای نگهبان، مصداق حاکمیت قانون است. بنابراین هر آنچه که باعث خدشه‌دار شدن حکم آن و یا ضربه به جایگاه شورا شود، منجر به تزلزل ارکان مردم سالاری دینی در کشور شده و نظم عمومی را از بین خواهد برد.

بر آن شدیم تا ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از رای اعضای محترم شورای نگهبان در خصوص اعلام اسامی واجدین شرایط برای رقابت در عرصه‌ انتخابات، در کنار شما برای حفظ و صیانت از قانون و مردم شریف ایران، در برابر هجمه‌های اخیر و تهدیدات جاهلین، سرسپردگان به غرب، مترفین، منافقین، ماجراجویان و همچنین بدخواهان اسلام و انقلاب و مردم ایران، بایستیم.

امید است که با درایت شورای محترم نگهبان در جریان این تصمیمات، بتوانیم شاهد انتخاباتی پرشور و سالم و به دور از هرج و مرج، آشوب و سهم خواهی برخی افراد ظاهر ساز و معلوم الحال باشیم.

دفاتر بسیج دانشجویی اعلام انزجار خود را نسبت به سرکشان و طغیان گران علیه آرای شورای نگهبان و همچنین حمایت خویش از حاکمیت قانون و جلوگیری از سهم خواهی و هتک حرمت نسبت به آرای شورای محترم نگهبان، اعلام میدارند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha