فشار مافیای قدرت در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان بی تاثیر است

 فشار مافیای قدرت در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان بی تاثیر است

با بیان اینکه تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا براساس فشارهای سیاسی یا مافیای قدرت یا افراد و جریانات خاص، توصیه‌های داخل استان و خارج استان صورت نگرفته است، افزود: تماس‌های مختلف، پیام‌ها، توصیه‌های حضوری و شفاهی مبنی براین که باید فلان داوطلب تائید یا رد شود، مورد توجه قرار نگرفت و فقط طبق مستندات عمل کردیم.

وی افزود: تأیید یا رد صلاحیت افراد طبق مستندات قانونی بود و توصیه پذیری و نفوذپذیری را ممنوع اعلام کردیم و اجرای قانون را مبنا قرار دادیم.

سعادتی یادآور شد: اساس را بر مسیری که با مردم عهد و پیمان بستیم، قرار دادیم، هرچند شاهد برخی بداخلاقی‌ها و مصاحبه‌هایی از تریبون‌های مقدس علیه هیئت نظارت، فشارها و توصیه‌هایی از سوی نمایندگان، ائمه جمعه و برخی مسئولان بودیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی مراقبت از پشت صحنه امور زندگی مردم را عهده دار هستند و برای حراست از و حفاظت از نظام و حقوق مردم براساس مستندات تصمیم گیری می‌کنیم.

بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای مازندران داوطلب شدند که صلاحیت حدود ۵۸۰ نفر آنان رد شده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha