مازندران، پایانه بزرگ صادرات محصولات کشاورزی

مازندران، پایانه بزرگ صادرات محصولات کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی استان گفت: فقط در چند ماه در سال گذشته ۲۰ هزار تن محصولات کشاورزی از مازندران به سایر استان‌ها و حتی کشور‌های خارجی صادرات داشتیم و با این میزان صادرات یعنی به عنوان پایانه بزرگ محصولات کشاورزی در سطح کشور مطرح هستیم.
عزیزاله شهیدی‌فر با بیان اینکه مازندران به عنوان کریدور صادرات محصولات کشاورزی نقش بسیار مهمی را در کشور دارد، گفت: متاسفانه در گذشته صنعت طیور جزء تولیدات رده سوم و چهارم بوده است، اما اخیرا این صنعت نشان داد حرف اول را در تولید محصولات دامی کشور می‌زند.
وی تصریح کرد: فقط طی چند ماه در سال گذشته ۲۰ هزار تن محصولات کشاورزی از مازندران به سایر استان‌ها و حتی کشور‌های خارجی صادرات داشتیم و با این میزان صادرات یعنی به عنوان پایانه بزرگ محصولات کشاورزی در سطح کشور مطرح هستیم.
شهیدی فر اضافه کرد: تمامی این میزان صادرات محصولات کشاورزی تنها در ۲.۵ درصد اراضی کشاورزی کشور یعنی اراضی مازندران تولید می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به فصل برداشت محصولات پاییزه در استان گفت: خرید محصولات پاییزه به ویژه گندم و کلزا باید به نحو احسن انجام شود و مشکلی در خرید گندم و کلزا بوجود نیاید.

راوبط عمومی، پیشانی سازمان
شهیدی‌فر با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات و تقدیر از تلاشگران عرصه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ستاد تا شهرستان‌ها گفت: خوشبختانه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی سال‌های اخیر توانسته موفقیت‌های خوبی را کسب کند که مایه افتخار بخش کشاورزی شده است.
وی بای بیان اینکه به طور حتم این موفقیت‌ها حاصل نتیجه یک کار تیمی است، ادامه داد: روابط عمومی دو وظیفه بسیار مهم اطلاع رسانی و دفاع از کیان بخش کشاورزی را در برابر تبلیغات و هجمه‌ها بر عهده دارد و در همین راستا روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران توانسته در این دو بخش به خوبی بدرخشد.
شهیدی‌فر افزود: اگر اطلاع رسانی و تولید خبر و محتوا در انجام کار‌های بخش کشاورزی صورت نگیرد فعالیت‌ها به خوبی خود را نشان نمی‌دهد و خوشبختانه در جهاد کشاورزی اطلاع رسانی به نحو احسن انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

6200 واحد صنفی ساری پایش شد/ معرفی 575 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی

اجرای 5 پروژه زیربنایی کشاورزی در سوادکوه/ اعتبار 36 میلیاردی

15 هزار مترمربع زمین کشاورزی چالوس به چرخه تولید بازگشت

0 نظر

ارسال نظر

capcha