توزیع هزار بسته معیشتی در آمل

توزیع هزار بسته معیشتی در آمل

با توزیع هزار سبد کالای معیشتی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل برای نیازمندان و آسیب دیده‌های ناشی از کرونا، کمک‌های این نهاد مردمی در طول این مدت وارد مرحله هجدهم شد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی گفت: در مرحله هجدهم توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل تعداد هزار سبد تهیه شده که در قالب طرح کمک مومنانه و مواسات همدلی میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.
سرهنگ جابرعسگری افزود: در این مرحله به ارزش ۴ میلیارد ریال شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، نمک، قند، چای، گوشت گوسفند و مرغ به عنوان آخرین بسته معیشتی ماه مبارک رمضان وعیدانه ماه شوال بین مددجویان توزیع شد.
وی اضافه کرد: پس از ماه مبارک رمضان نیز بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل با کمک خیران با تهیه بسته‌های معیشتی از خانواده‌های نیازمند و افرادی که به واسطه بیماری کرونا کسب وکار آن‌ها با رکود و یا تعطیلی مواجه شده حمایت خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: از محل کمک‌های سپاه ناحیه شهرستان و خیران آملی از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی میان آسیب دیده‌های کرونایی در این شهرستان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون توزیع شده است.
سرهنگ عسگری افزود: تا ریشه کن شدن بیماری کرونا و نیاز شهروندان به کمک‌های معیشتی، سپاه با همکاری حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در خدمت مردم و افرادی که در پی شیوع این بیماری نیازمند حمایت هستند، پای کار خواهد بود.

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

آب به خانه‌های قدیمی‌ترین خیابان آمل بازگشت

عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha