۲۹۰ سارق ساختمان های نیمه کاره در مازندران دستگیر شدند

۲۹۰ سارق ساختمان های نیمه کاره در مازندران دستگیر شدند

، سرهنگ سید محسن جعفری از دستگیری ۲۹۰ سارق ساختمان‌های در دست احداث و نیمه کاره و کشف ۳۸۴ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان خبر داد.

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان با تلاش شبانه روزی و با شناسایی نقاط مستعد جرم و اجرای گشت‌های هدفمند و طرح‌های پیشگیرانه موفق به دستگیری ۲۹۰ سارق و ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۳۸۴ فقره سرقت از ابتدای سال تا کنون شدند.

وی همچنین از افزایش ۲۶ درصدی کشفیات سرقت ساختمان‌های نیمه کاره نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در حوزه دستگیری نیز شاهد رشد ۱۶ درصدی بوده ایم.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ۲۴ درصد سرقت اماکن خصوصی مربوط به ساختمان‌های در دست احداث و نیمه کاره است، خاطر نشان کرد: لازم است پیمانکاران ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیس، نسبت به گماردن نگهبان، تجهیزات بازدارنده و دوربین‌های مداربسته اقدام تا فرصت ارتکاب جرم برای سارقین کاهش یابد.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان از شهروندان، خواست: گزارش موارد مشکوک به سرقت را جز وظایف شهروندی خود به شمار آورده و مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

0 نظر

ارسال نظر

capcha