تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی فریدونکنار تنها به بنرهای تشکر ختم شد

تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی فریدونکنار تنها به بنرهای تشکر ختم شد

فریدونکنار، با اشاره به اینکه افزایش فعالیت در بندر تجاری فریدونکنار در کنار اشتغال و کار آفرینی از نمادهای مبارزه با تحریم‌ها برشمرده می‌شود، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر فریدونکنار تعیین تکلیف نشد و ایجاد منطقه آزاد فریدونکنار فقط به بنرهای تشکر ختم شده و ثمره‌ای برای مردم نداشت.

وی با تاکید بر لزوم حذف بروکراسی‌های دست و پا گیر اداری در مسیر فعالیت صاحبان کالا و کشتی، گفت: برخی تجار با مراجعه به دفتر بنده مشکلاتی را مطرح می‌کنند که حالا با افتتاح ساختمان جدید گمرک و استقرار مدیران و بخش‌های مختلف، انتظار رفع آنان وجود دارد.

باقرزاده در ادامه وحدت را رمز موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر تجاری فریدونکنار با مشکلاتی مواجه بوده و هست که در چند جلسه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و همچنان برای رفع آن برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی خواستار برنامه‌ریزی و حمایت جدی مسؤولان مربوطه برای تامین کالای مورد نیاز کانتینرهای معمولی و یخچالی بندر فریدونکنار شده که حالا به شبکه حمل و نقل کانتینری دریای خزر پیوسته است.

باقرزاده در پایان تاکید کرد: افتتاح ساختمان جدید گمرک بندر فریدونکنار می‌تواند سهم بسزایی در پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، رونق و توسعه منطقه داشته باشد. 

اخبار مرتبط

رشد اقتصادی دو هزار میلیارد ریالی شرکت های دانش بنیان

رشد اقتصادی دو هزار میلیارد ریالی شرکت های دانش بنیان

اخلالگر عمده نظام اقتصادی در مازندران دستگیر شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha