بررسی پرونده کاندیدا‌های شاکی شورای اسلامی شهر‌های مازندران

بررسی پرونده کاندیدا‌های شاکی شورای اسلامی شهر‌های مازندران

مهدی سعادتی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران طی گفت‌وگویی با اشاره به ثبت ۴۹۰ شکایت کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر‌های استان گفت: پرونده شاکیان در هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران در حال بررسی است.

وی از مهلت ۱۰ روزه بررسی پرونده شاکیان در هیات عالی نظارت و اعلام نتیجه بررسی‌ها در ۲۲ اردیبهشت ماه امسال خبر داد و افزود: پرونده کاندیدا‌های شورای اسلامی روستا‌های مازندران نیز در حال بررسی بوده و نتایج مربوط به آن تا ۱۵ خرداد ماه اعلام شده و فرمانداران از فردای آن روز ۱۶ خرداد ماه می‌توانند کار را دنبال کنند.

سعادتی با بیا اینکه در بررسی پرونده‌ها رعایت قانون، عدالت، مستندات و استعلام پنج گانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، رعایت حقوق شهروندی، نظام و حفظ آبروی کاندیدا‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های هیات عالی نظارت برشمرد.

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران خاطرنشان کرد: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های مازندران همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

0 نظر

ارسال نظر

capcha