ایران رکود تاریخی کشفیات مواد مخدر ‌دنیا را شکست‌

اجتماعی یکتا پرس، سردار ‌قاسم رضایی ‌در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با  ابراز خرسندی از حضور در استان مازندران و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این استان اظهار داشت: بنا به فرمایشات سردار شهید "قاسم سلیمانی" عاقبت به خیری در شهادت است و بالاترین عبادت بندگی خداوند است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با عنایات خداوند متعال روز به روز به سمتی می رود که در تراز انقلاب اسلامی و در تراز جمهوری اسلامی است، افزود: هرچه به سمت معنویت پیش می رویم، انتهایی در آن وجود ندارد و این منش  و روحیه انقلابی در کارکنان نیروی انتظامی است که روز به روز تقویت می شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی این افتخار را دارد که در عرصه های مختلف کشور سهم دارد و خوشبختانه مردم از این نیرو استقبال می‌کنند.‌ نیروی انتظامی خود را از مردم، برای مردم و خادم مردم می‌داند و این یک افتخار برای نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی امروز در همه موضوعات سهم دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی آرامش مردم را برعهده دارد و در این راستا هوشمندانه عمل می کند.

وی با اشاره به مرجعیت نیروی انتظامی بیان داشت: امروز جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم به عنوان مرجع است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی به عنوان موثرترین مولفه در امنیت ملی، گفت: امنیت داخلی که وظیفه ناجاست، بستر‌ساز امنیت ملی است.

سردار رضایی از دیگر مولفه‌های مهم نیروی انتظامی را روابط بین‌الملل دانست و افزود: در موضوعات مختلف اعم از آرامش مردم و رعایت حقوق شهروندی نیروی انتظامی سر‌آمد است‌.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر از دغدغه‌های مهم مردم است‌، اظهار داشت: در سال 99 رکود تاریخی کشفیات مواد مخدر در دنیا شکسته شده و این افتخار نصیب نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شد که موفق به کشف بیش از 90 درصد مواد مخدر بالغ بر یک هزار و 117 تن موادمخدر شد.

جانشین نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی لنگرگاه امنیت منطقه است، اظهار داشت: با توجه به تهدیدات پیرامونی کشور جمهوری اسلامی ایران از جمله قاچاق سلاح  در حوزه کشفیات سلاح از موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری آن را برای ناجا یک تکلیف دانست و گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به عنوان بزرگ‌‌ترین مانع تولید در کشور،  نیروی انتظامی با ایجاد قرارگاه مبارزه با قاچاق در مرز‌ها و پایانه‌ها به صورت هدفمند فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

فوت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در جهان براثر سوءمصرف موادمخدر

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر توسط کلانتری‌های مازندران

کشف بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha