توجه به تولید سبب حل مشکلات اشتغال می شود

 توجه به تولید سبب حل مشکلات اشتغال می شود

عبدالله مهاجر پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگو با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۰ (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها) از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری بیش از ۱۰ سال در حوزه اقتصادی شعارهایی را برای سال تعیین می‌کنند و امسال با رویکرد جدی تر و به نوعی که وارد جزئیات شدند در واقع عنوان کردند که اصل مشکل "تولید" است و اگر تولید نباشد وضعیت اشتغال و موانعی که فکر می‌کنیم در حوزه اقتصادی داریم، حل نمی‌شود.

وی افزود: این شعار نشان می‌دهد که جدیت مقام معظم رهبری نسبت به جهش تولید یا حوزه اقتصادی بیشتر شده و فرمودند شما پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها را در کنار تولید ببینید.

مهاجر دارابی گفت: دبیرخانه شور آمادگی دارد در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد ضمن اینکه تجربیات سال‌های قبل نشان داد که هر مقدار همدلی و وحدت رویه داشتیم به همان اندازه موفق شدیم و در تولید به جایگاه خوبی دست یافتیم.

وی با بیان اینکه امسال براساس شعار سال، از روز نخست هم به دستگاه‌ها و هم بخش خصوصی و تشکل‌ها نامه زدیم تا اطلاعات آنها را در همین زمینه (مانع زدایی) جمع آوری کنیم و نگاه و نظر آنها را بخواهیم، افزود: مجموعه نکات، پیشنهادات و مطالبات همه بخش‌های اقتصادی را به صورت کتاب جمع آوری کردیم و این کتاب یک مقدمات دارد، پیشنهادات مانع زدایی را عنوان کردیم و به طور دقیق مسائل را دیدیم.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مازندران از همکاری استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی و تیم اقتصادی ایشان به دلیل حمایت‌ها و جدیت‌هایی که برای برگزاری منظم جلسات شورای گفتگو در سال ۹۹ داشتند قدردانی کرد و گفت: توفیقات، ظرفیت و جایگاه‌های بسیار خوبی را داشتیم اما مشکلات بسیار زیاد است و باید امسال تلاش بیشتری داشته باشیم.

اخبار مرتبط

آمارسازی‌ها در بازار مرغ ادامه دارد| حال مرغدار خوش نیست

وزارت جهاد کشاورزی: با گرانفروشی مرغ برخورد می‌کنیم

مازندران مرکبات ۱۶ استان کشور را تامین کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha