هراز فردا مسدود است

هراز فردا مسدود است

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص انسداد محور هراز، اظهار کرد: محور هراز به دلیل تعمیرات در حوزه مازندران از فردا یکشنبه ۳۰ فروردین به مدت دو روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ مسدود خواهد بود و هموطنان میتوانند در این ساعات از محورهای جایگزین هراز و کندوان استفاده کنند.

وی گفت: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز روان و بدون مشکل در جریان است و خودروها به سهولت درحال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افرود: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه روان و بدون مشکل گزارش شده است.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی در جریان است.

وی تاکید کرد: مسافران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه کافی به جلو، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به جاده ها وارد شوند و در صورت برخورد با ترافیک های مقطعی با صبر و شکیبایی مسیر را طی کنند.

کهریزی بیان کرد: ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی دلیل بسیاری از تصادفات است و با رعایت این نکات میتوان درصد تصافات را کاهش داد.

وی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

اخبار مرتبط

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

آخرین وضعیت محور کرج - چالوس

ترافیک جاده کرج- چالوس همچنان سنگین است

0 نظر

ارسال نظر

capcha