حضور مردم در انتخابات دژ مستحکمی در برابر توطئه دشمنان علیه انقلاب است

حضور مردم در انتخابات دژ مستحکمی در برابر توطئه دشمنان علیه انقلاب است

انتخابات را عامل پیشرفت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف به ویژه حوزه داخلی و بین المللی دانست با بیان این که با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 57، نخستین مردم سالاری دینی در منطقه تحقق عملی یافت، افزود: حضور مردم در انتخابات، مهم ترین راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتخابات عامل نرم افزاری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی یکی از مهم ترین عوامل مانایی ایران اسلامی در طی 42 سال اخیر بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کنار قدرت سخت افزاری کشور، دو عامل مهم اقتدار کشور در عرصه بین المللی است، تصریح کرد: دشمن در طول چهار دهه اخیر همواره تلاش کرده به شیوه های مختلف قدرت نرم افزاری ایران اسلامی که همان حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است را کم رنگ کند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عقب نشینی غرب از مواضع خصمانه خود در برابر ملت ایران خواهد شد، بیان داشت: تجربه 42 ساله ثابت کرد هر گاه ملت ایران در عرصه های مهم این کشور حضوری حداکثری داشتند، غرب به سرکردگی آمریکا از مواضع زیاده خواهانه خود در برابر ملت ایران عقب نشینی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور مردم در هر صحنه ای مظهر اقتدار ملی است، تصریح کرد: انتخابات پیش روی به دلیل شرایط منطقه ای و بین المللی از اهمیت دو چندانی برخوردار است و به همین دلیل راهبرد دشمن دلسرد کردن مردم نسبت به این انتخابات است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور در صحنه مردم همواره عامل یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: اتکای این نظام دینی در طول 42 سال گذشته همواره به مردم بوده و به همین دلیل این حضور حداکثری حمایت قاطع مردم از نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که حضور مردم در انتخابات دژ مستحکمی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مشارکت امسال مردم در انتخابات مسیر پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی در دهه پیشرفت را کاملاً هموار خواهد کرد.

وی با بیان این که مسؤولان باید با عملکرد مناسب در این مدت باقیمانده زمینه ساز نشاط و امید عمومی در جامعه شوند، خاطرنشان کرد: نباید با بی تدبیری و اظهار نظرهای نادرست مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که ایران اسلامی کشوری با ظرفیت و پتانسیل بسیار بالا است که می تواند به راحتی موانع و مشکلات احتمالی را پشت سر بگذارد، ادامه داد: تحقق این امر وجود یک دولت انقلابی و جهادی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش بنگاه خبر پراکنی دشمنان انقلاب برای تضعیف انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان این که رسانه های انقلابی باید با وحدت و انسجام بیشتری تلاش و توطئه دشمنان در شبهه پراکنی و ایجاد فضای ناامیدی در کشور را خنثی کنند، تصریح کرد: باید با معرفی خدمات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در طول 42 سال اخیر و همچنین تبیین پیشرفت های آینده مردم را نسبت به حرکت روی به جلوی انقلاب امیدوار کنیم.

امام جمعه نوشهر با بیان این که هدف دشمن کاهش مشارکت عمومی در انتخابات به هر شیوه ای است، ادامه داد: به طور حتم تلاش های مذبوحانه دشمن برای تحت تأثیر قرار دادن انتخابات پیش روی با شکست مواجه خواهد شد و شاهد خلق حماسه ای دیگر در خرداد ماه خواهیم بود.

اخبار مرتبط

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵ پروژه شهری ساری

خبرنگاران انقلابی پیش‌رونده و پیش‌برنده انقلاب باشند

سپرده‌گذاری ۷۷۸ هزارمیلیاردی مازندرانی‌ها در بانک‌های دولتی

0 نظر

ارسال نظر

capcha