معرفی نفرات برتر جشنواره خدمت رضوی مازندران

 معرفی نفرات برتر جشنواره خدمت رضوی مازندران
مسئول جشنواره خدمت رضوی مازندران امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره خدمت رضوی استان مازندران که در سالن همایش سازمان حج و زیارت مازندران برگزار شد، با بیان اینکه ۲۰۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره مستقر در دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران رسید، گفت: این تعداد اثر توسط پنج داور و طی چند مرحله داوری شده که پس از پالایش آثار ارسالی، تعداد ۲۴ اثر از استان مازندران انتخاب شده و در نهایت سه اثر منتخب کشوری می‌شود.
 
سهیل صالحی با بیان اینکه دومین دوره این جشنواره با هدف الگو سازی از فعالیت برتر و موفق در عرصه محرومیت زدایی، پاییز و زمستان سال ۱۳۹۹ برگزار شد، افزود: دریافت گزارش خدمات صورت گرفته و معرفی الگو‌های برتر و ابتکاری و ایجاد حال و هوای امام رضایی به خصوص در بین خانواده‌های محرومین و نیازمندان به عنوان جامعه هدف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

او با بیان اینکه محدودیتی در زمان انجام طرح‌های خدمت رسانی رضوی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: طرح‌های نو و بدیع در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام رضا (ع) که خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در قالب جشنواره خدمت ارائه کردند قابلیت اجرا در سطح کشور را دارد.

مسئول جشنواره خدمت رضوی مازندران یادآورشد: در سال ۱۴۰۰ یک تا سه نفر از این منتخبین به عنوان نفرات برتر کشوری این جشنواره در مشهدالرضا (ع) مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

صالحی با بیان اینکه از این تعداد آثار انتخابی ۸ اثر از بخش ستادی، ۸ اثر از کانون‌های خدمت و ۸ اثر دیگر از خادمیاران رضوی استان بوده است، افزود: شهر‌های ساری، جویبار، سیمرغ، میاندرود، بابلسر، آمل، عباس آباد، محمود آباد، بابل، بهشهر، نوشهر، نور و قائم شهر بیشترین اثر را به این جشنواره ارسال کردند.

او گفت: مقرر شده آثار برگزیده تمامی استان‌های کشور از جمله ۲۴ اثر برگزیده مازندران در قالب کتابچه‌ای چاپ و منتشر شود.

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha