۶۰۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند مازندران توزیع شد

۶۰۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند مازندران توزیع شد

حجت الاسلام بششیر عالیشاه، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هر کدام از ما در حد توانمان درجشن نیکوکاری شرکت کنیم اظهار داشت: جشن نیکوکاری با مشارکت آموزش و پرورش صدا و سیما بسیجیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۳ هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهادقرار دارند، افزود: کمیته امداد مازندران امسال با همکاری و همدلی خیران و مردم نوعدوست به مددجویان خدمات ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات حمایتی و جانبی در حوزه‌های مختلف بهره مند هستند.

وی بیان داشت: مازندران از ظرفیت بالایی برخوردار است و با برنامه ریزی مناسب می‌توانیم از این ظرفیت و فرصت در راستای خدمت به نیازمندان استفاده کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه افزود :۵۰ درصد از دانش آموزان تحت حمایتی که در ابتدای سال تحصیلی نیاز به تبلت داشتند، با همت و مشارکت خیران، بیش از شش هزار تبلت توزیع شد و مازندران اولین استانی است که نیازمند تحت حمایت فاقد تبلت ندارد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران از همکاری و همدلی و مشارکت خیران و فرهنگیان و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد، در راستای خدمت رسانی به مددجویان تقدیر کرد.

وی گفت: دو هزار و ۸۰۰ نفر از ایتام و هشت هزار مددجوی طرح محسنین از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند و از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: ساخت هزار واحد مسکن مددجویی با کمک خیران و مردم نوعدوست استان آغاز شده است.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: مردم نوع دوست استان، می‌توانند به دفاتر کمیته امداد، درشهرستان های مازندران، مراجعه و یا کمک‌های خود را باشماره گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین اهدا کمک از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ یکی دیگر ازاین راههای مشارکت در جشن نیکوکاری است.

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha