برگزاری مراسم جشن تولد 68 سالگی شهید گمنام در قائم شهر

برگزاری مراسم جشن تولد 68 سالگی شهید گمنام در قائم شهر

درشهرستان قائم شهر، مراسم جشن تولد 68 سالگی شهیدگمنام  با حضور خانواده شهدا و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز دوشنبه 11اسفند ماه ، در جوار شهید گمنام 28 ساله و شهادت 1364در والفجر 8 ام الرصاص و تدفین اسفند 96 واقع در موزه شهدای قراخیل در شهرستان قائم شهر در جوار پر برکت و پاک شهید برگزار شد.        
در این جشن تولد نیت شهدایی که تولدشان در این روز بوده است در جوار شهید گمنام با مدیحه سرایی و ذکر و یاد شهدا و صلوات و فاتحه برگزار شد.       
در حاشیه این تولد شهید دکتر عبدی بازدید از موزه انجام دادند که در این موزه روستای قراخیل یک پایگاه قوی ایثار و شهادت است که ماحصل تلاش مردمی از جنس ایثار و شهادت است.     
گفتنی است در این یادمان شهدا که در مجموعه موسسه فرهنگی هنری ثارالله قراخیل واقع شده، علاوه بر ماکت‌های منطقه جنگی و عملیاتی بویژه مناطق مرتبط با لشکر 25 کربلای مازندران عکس‌های خاطره انگیز، لوازم شخصی، لباس، دست نوشته‌ها و اسناد مربوط به 44شهید عزیز روستای قراخیل نیز به چشم می‌خورد. وهمچنین در یکی از غرفه ها وسایل پرستار شهیدمدافع سلامت نرجس خانعلی زاده ششم اسفند 98 در راه خدمت رسانی به بیماران در یکی از بیمارستان های شهرستان لاهیجان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.به چشم میخورد که  مادر اولین شهید سلامت، وسایل شهید را در یکی از غرفه شهدای جنگ اهدا نموده است.

 

اخبار مرتبط

برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در قائم شهر

اهدای جهیزیه همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و فاطمه (س) در قائم شهر

مازندران/ مرگ یک سیمبان در قائم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha