خیر مازندرانی ۳۴۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان هدیه کرد

خیر مازندرانی ۳۴۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان هدیه کرد

ه گزارش روز دوشنبه روابط عمومی کمیته امداد مازندران، میثم معافی گفت: در سال تحصیلی جدید و در مرحله نخست نیز یکهزار و ۲۷۰ دستگاه تبلت، بین دانش‌آموزان نیازمند مازندران توزیع شد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی و تلاش‌های صورت گرفته، تمام دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد مازندران تا پایان امسال صاحب تبلت می‌شوند.

عاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: هم‌اکنون هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در طول سال خدمات مختلفی به ویژه خدمات فرهنگی به آنان ارایه می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری فرهنگی در استان به منظور تسریع در امور خدمات مددجویان، توضیح داد که ۳۳ مرکز نیکوکاری در تمام ادارات آموزش و پرورش استان به منظور رسیدگی به امور دانش‌آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران به ایجاد مراکز نیکوکاری در قالب "مداد رنگی" ویژه دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت‌های مشارکتی دانش‌آموزان در سطح استان رصد می‌شود تا بتوان بر اساس آن نیازمندهای بخش‌ فرهنگی و آموزشی را شناسایی و برای رفع مشکلات فرآروی نیز اقدام کرد.

وی از ایجاد مرکز نیکوکاری مجازی کنکور با نام شهدای هسته‌ای در کانون دائمی فرهنگی استان را از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی کمیته امداد مازندران در راستای ایجاد مراکز نیکوکاری ذکر کرد.

وی گفت که همچنین مراکز نیکوکاری ویژه آموزشی توسط ۱۱ حوزه علمیه خواهران در شهرستان‌های مازندران تاسیس و راه‌اندازی شد و هم‌اکنون در حال همکاری آموزشی و فرهنگی با کمیته امداد استان هستند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ۸۳ هزار خانوار استان را زیرپوشش دارد که از این تعداد حدود ۶۸ هزار خانوار معیشت بگیر هستند.

اخبار مرتبط

هدیه ۳ میلیاردی بانک رفاه به ۲ دانشگاه علوم پزشکی

0 نظر

ارسال نظر

capcha