رئیس کل دادگستری مازندران: برنامه‌های سند تحول در دادگستری استان اجرایی می‌شود

رئیس کل دادگستری مازندران: برنامه‌های سند تحول در دادگستری استان اجرایی می‌شود

به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری در شورای تحول قضایی مازندران اظهار داشت: اجرای درست ودقیق سند تحول قضایی، انقلاب بزرگی در دستگاه قضایی است و از دستاوردهای مهم آن، رضایت‌مندی مردم و اجرای عدالت در جامعه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به هفت ماموریت ابلاغی  در این سند که شامل موضوعات مهمی مانند احیا حقوق عامه، اجرای عدل و گسترش آن، حفظ آزادی‌های مشروع، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور، رسیدگی به دعاوی، تعقیب مجرمان و کشف جرم و اصلاح مجرمان و حمایت از مالکیت اشخاص است، هفت کارگروه تخصصی جهت اجرای سند تحول قضایی در استان تعیین و فعالیت‌های این کارگروه‌ها آغاز شده است.

اکبری با بیان اینکه اجرای دقیق سند تحول، نیازمند تلاش و پیگیری تمامی ارکان دستگاه قضایی استان است، گفت: بر این اساس کارگروه‌های تخصصی به منظور برنامه‌ریزی و اجرای هر چه بهتر سند تحول قضایی تشکیل شده و بر مبنای فعالیت  هریک از کارگروه‌های تخصصی، برنامه‌های سند تحول در دادگستری استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر روند اجرای سند تحول قضایی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر اهداف وماموریت های سند تحول قضائی، مدیران و کارکنان دستگاه قضایی نیز می توانند در حوزه کاری خود، راهکارهای جدیدی  را در جهت اجرای کامل ، درست ودقیق سند تحول قضایی ارائه و اجرایی کنند.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

0 نظر

ارسال نظر

capcha