فرمانده سپاه آمل: نقشه استکبار جهانی با تفکر بر ساخت خاورمیانه جدید برملا شد

فرمانده سپاه آمل: نقشه استکبار جهانی با تفکر بر ساخت خاورمیانه جدید برملا شد

سرهنگ پاسدار جابر عسکری امروز در سومین جشنواره مالک اشتر با محوریت معرفی برترین‌های بسیجی آمل در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان، اظهار داشت: حرکت بزرگی در سال 57 انجام شد که به پیروزی رسید و کسی فکر نمی‌کرد حتی این مرغ طوفان زده و تا لحظه آخر بر این پیروزی انقلاب باور نبودند.

وی با بیان اینکه در قرآن این آیه آمد "غم و اندوه را تحمل کنید که خدا با ما است، افزود: استکبار جهانی دستش را خالی دید زیرا آن ژاندارم داخلی را از دست داده بود و احساس خطر کرد.

عسکری با اشاره به اینکه در انقلاب جوانان بسیاری را از دست دادیم، تصریح کرد: آن جوانانی که در گوشه گوشه این کشور وجود داشت و بعد از انقلاب بسیج تشکیل دادند که در عرصه انقلاب و دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید براینکه اکنون درخت انقلاب اسلامی که تنومند شده و سبب لرزه دشمنان و مستکبران جهانی شده است، گفت: هر اتفاقی که در عرصه‌های نظامی، علمی، موشکی و هسته ای رخ می دهد دوستان ما در جهان خوشحال می‌شوند.

وی با بیان اینکه نقشه استکبار جهانی با تفکر بر ساخت خاورمیانه جدید از سوی دشمنان اسلام توسط نیروهایی چون سردار حاج قاسم سلیمانی نقش بر آب شد، افزود: هیمنه پوشالی و اقتدار دریایی چندین دهه ساله بریتانیای کبیر را ما نابود کردیم که در دنیا بی نظیر است همچنین هیمنه این شیطان بزرگ با بیست درصد ثروت در دنیا و چهل درصد نظامی دنیا را ازبین بردیم.

عسکری اشاره به اینکه تنها کشور در دنیا به برکت روحیه بسیجی و انقلابی است یعنی از بسیجیان پایگاه‌ها و محلات و تکایا که امروزه در فضای مجازی دست به دست می‌شود، گفت: خشم استکبار جهانی بیشتر می‌شود وقتی نفتکش آمریکایی را می‌گیریم و نیروهای جاسوسی را شناسایی می‌کنیم، هلی کوپتر آنها در اقیانوس می چرخد و قدرت مقابله ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل اضافه کرد: بسیجی تغییرپذیر و تهدیدپپذیر نیست و برای مسئولان ضعیف در جمهوری اسلامی، ستون بسیج و سپاه به آن وصل می‌شود تا جلوی تضعیف کار گرفته شود.

وی با اعلام اینکه مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است، بیان کرد: اتفاقات بزرگ در دست است و باید بدنبال اتفاقات بزرگ باشیم؛ اتفاقات بزرگ خواهد افتاد تا این انقلاب به دست صاحب زمان برسد.

عسکری با تاکید بر اینکه حق این مردم داشتن مسئول انقلابی است و انقلاب شد تا دادگاه انقلابی داشته باشیم، گفت: هر یک از این ارزش های انقلاب اسلامی لغزشی پیدا کرد بسیجیان جهت تقویت آن به پا می خیزند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: امسال به دلیل کرونا این برنامه تجلیل از بسیجیان برتر به شکل کوتاه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

عسکری خاطرنشان کرد: امسال 22 بهمن به شکلی متفاوت برگزار شد که باعث شگفتی رسانه‌های جهانی شد و دنیا باز هم شاهد شگفتی‌های ارزش‌های این انقلاب در آینده خواهد بود.

به گزارش تسنیم، در پایان این جشنواره از بسیجیان برتر در پایگاه‌ها، حوزه و تکایای این شهرستان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

0 نظر

ارسال نظر

capcha