توهین کنندگان به رییس‌جمهوری آب به آسیاب دشمن ریختند

توهین کنندگان به رییس‌جمهوری آب به آسیاب دشمن ریختند

محمدعلی محسنی بندپی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عاملان توهین به رییس جمهوری علاوه بر اینکه استقلال نظام و بویژه رییس قوه مجریه را زیر سئوال بردند، قصد ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم و دولتمردان را دارند، افزود : به طور حتم تمام جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، توهین به رییس جمهوری را محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه نظام اسلامی و فشار اقتصادی ناشی از ویروس کرونا که باعث شده است مردم شرایط سخت اقتصادی را تجربه کنند، گفت : در شرایطی که وحدت و انسجام ملی در شرایط حاضر بیش از هر زمان دیگری در کشور احساس می‌شود، برخی افراد با توهین به رییس جمهوری در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در اصل حاکمیت و نظام را نشانه گرفته اند و این کارشان آورده ای جز شاد کردن دشمن در پی نداشته است.

محسنی بندپی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از بددهانی و حرام اعلام کردن هتک حرمت افراد بویژه دولتمردان ، افزود : توهین کنندگان به رییس جمهوری ثابت کردند که دوستدار نظام اسلامی و تابع فرامین رهبری نیستند و برای خشنودی دشمنان انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت : رفتارهای نسنجیده عده‌ای موتورسوار در سردادن شعار علیه رییس جمهوری، نه تنها باعث ایجاد اختلاف بین تمام دولتمردان و جریان‌ها و گروه‌های سیاسی نشد ، بلکه عزم آنان را در برخورد قاطع با این افراد برای جلوگیری از تکراد حادثه مشابه، دوچندان کرده است.

وی افزود : هتاکی تعداد اندکی در یک راهپیمایی وحدت آفرین ، به طور حتم محکوم به شکست است و هیچ جریان و یا گروه سیاسی از آن حمایت نمی‌کند و لازم است دستگاه قضایی نیز برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در آینده، علاوه بر شناسایی عاملان توهین به رییس جمهوری، به شدت با آنان برخورد کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه حرمت دولتمردان و بویژه شخص رییس جمهوری که منتخب مردم با رای بالا است باید حفظ شود ، تاکید کرد : توهین و بداخلاقی نسبت به به مسئولان، برخلاف منویات و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، عده ای موتور سوار روز بیست و دوم بهمن ماه و در سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان با سردادن شعارهایی علیه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ریاست جمهوری به ایشان توهین کردند.

به دنبال این اعتراضات دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور شناسایی عاملان و محرکان توهین به رییس جمهوری در مراسم گرامیداشت بیست و دوم بهمن امسال در این شهر را صادر کرد.

برپایه اعلام دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی با تاکید بر صیانت از جایگاه ارکان حاکمیتی نظام و با مذموم دانستن تلاش برخی در القای تفرقه در کشور گفت: دستور شناسایی مرتکبان و محرکان شعارهای هنجار شکنانه و توهین به رییس جمهوری برای مراجع امنیتی صادر شد.

دادستان اصفهان گفت که دستگاه قضایی صرفنظر از مسائل جناحی، پاسداری از قانون، حرمت و صیانت از شخصیت حقوقی و حقیقی افراد را مقدم بر هر نظری می داند و با قانون شکنان برخورد قاطعانه خواهد کرد.

 
  •  
  •  
  •  

اخبار مرتبط

توطئه های دشمنان را با بصیرت خنثی کنیم

معنویت انقلاب سبب خنثی شدن توطئه‌ دشمنان شده است

قهر کردن با صندوق‌ رای کارها درست نمی‌شود/ مشکل کمبود تعرفه در روز انتخابات، پیشاپیش بررسی شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha