جان سالم به در بردن بانوی کوهنورد در پی سقوط از قله دماوند

جان سالم به در بردن بانوی کوهنورد در پی سقوط از قله دماوند
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: در پی اطلاع رسانی مرکز ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر حادثه دیدن دو کوهنورد خانم و آقا در ارتفاع ۴۷۰۰ متری قله دماوند بلافاصله تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل مستقر در پایگاه امدادی رینه به منطقه اعلام شده اعزام شد.

جمشید نیک زاد با اشاره به اینکه این تماس در ساعت ۲۲ شب گذشته انجام شد؛ افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نجاتگران این جمعیت مستقر در بارگاه سوم به منطقه اعزام شدند.

او گفت: بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه امداد و کوهستان رینه و یک تیم از شعبه آمل جهت حمایت و پشتیبانی امدادرسانی اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به سقوط ۵۰۰ متری کوهنورد خانم از یخچال آسپرین، افزود: پس از دسترسی به کوهنوردان، مصدومین به بارگاه سوم ضلع جنوبی انتقال داده شدند.

نیک زاد با اشاره به لزوم انتقال مصدومان با بالگرد، گفت: با هماهنگی سازمان امداد و نجات کشور یک دستگاه بالگرد امداد هوایی پس از فرود در بارگاه سوم ضلع جنوبی، نجاتگران نسبت به انتقال مصدومان حادثه به داخل بالگرد و انتقال به شهر رینه و تحویل اورژانس ۱۱۵ آمل اقدام کردند.
 

اخبار مرتبط

عکس/جامعه ای اصلاح می شود که افراد سالم بر آن حاکم باشند

۷۰ درصد مراکز توانبخشی شبانه‌روزی نگهداری از سالمندان و افراد دارای معلولیت واکسینه شدند/ تهران و خراسان رضوی با کمترین آمار

بیگی: مس رقیب قدرتمندی است/ تصور سقوط را هم نمی‌کنیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha