سرمایه‌گذاری یکهزارو ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت در شهرک‌های صنعتی مازندران

سرمایه‌گذاری یکهزارو ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت در شهرک‌های صنعتی مازندران

روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران روز دوشنبه در گزارشی آماری قراردادهای طرح های عمرانی انجام شده در دولت تدبیر و امید را ۵۰۸ مورد با سرمایه گذاری ۱۱۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال اعلام کرد.

بنابراین گزارش تا پایان دولت دهم ۴۲۳ هکتار سند تفکیکی شهرک‌های صنعتی استان اخذ شده بود، که این آمار در دولت یازدهم و دوازدهم به ۵۵۳ هکتار رسیده است.

روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران اعلام کرد که از سال ۹۲ تاکنون ۲۲کیلومتر طرح شبکه فیبرنوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بهشهر، بابلکنار، گلوگاه، نکا، رستمکلا، سلمانشهر و بابلسر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

گازرسانی به ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی به طول ۲۵ کیلومتر و با سرمایه گذاری ۷۲ میلیارد ریال از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید به شهرک های صنعتی مازندران است.

شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران جذب سرمایه گذار را از برنامه های مهم این شرکت عنوان کرد و اعلام کرد که در این دولت با  ۹۰۱ سرمایه گذار قرارداد منعقد شده است که در این مدت  ۴۴۲ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۶ هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹ هزار و ۳۴۶ نفر به بهره برداری رسیده است.

مازندران ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی به وصعت یکهزار و ۹۲۳ هکتار دارد. میانگین زمین هر شهرک صنعتی در این استان ۵۰ هکتار است که اغلب آن در مناطق مرکزی و شرق استان قرار دارند

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha