اشجاری: افرادی مثل فتح‌الله‌زاده و جویباری در کنار فکری نیستند

اشجاری: افرادی مثل فتح‌الله‌زاده و جویباری در کنار فکری نیستند

حسن اشجاری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین دیدار آبی‌پوشان مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به دفاع بسته‌ای که تیم نساجی داشت، من فکر می‌کنم استقلال با حوصله به دور از هر حاشیه‌ای سعی کرد تا برای گل بجنگد و بالاخره به پیروزی رسید. استقلال همچنان خوب بازی نمی‌کند اما در فوتبال روز دنیا وقتی نتیجه می‌گیری، دیگر جای انتقاد وجود ندارد. در حال حاضر جو تیم بسیار متشنج است و باید این حاشیه با کمک پیشکسوتان به طور خصوصی برطرف شود. الان تیم صدر جدول است و نتیجه می‌گیرد. ما به دنبال این هستیم تیم به قهرمانی برسد. مهم نیست خوب یا بد بازی کند. در فوتبال دنیا خیلی از تیم‌ها هستند که فوتبال خوبی ارائه نمی‌دهند اما نتیجه می‌گیرند.

او ادامه داد: این مساله چیزی نیست که بخواهیم برایش حاشیه درست کنیم. کادر فنی دارد تلاش خود را می‌کند. من فکر می‌کنم کادر فنی رضایت لازم را جلب کرده است و معتقدم انتقاد از تیمی که صدر جدول است، مقداری ناخوشایند است. ما به هر حال در تمرینات تیم نیستیم. نظر اول و آخر را برای ترکیب تیم، سرمربی می‌گوید. در دو هفته گذشته استقلال به ترکیب ثابتی رسیده است. هر چه قدر زمان می‌گذرد، شناخت مربی نسبت به بازیکنان بیش‌تر می‌شود و همین باعث می‌شود تیم به ترکیب ثابت خود برسد.

اشجاری درباره مشکلات امکاناتی باشگاه استقلال گفت:‌ این یک واقعیت است. در زمان ما نیز این کمبودها بود. ما زمانی در کمپ حجازی تمرین می‌کردیم که هیچ امکاناتی نداشت و مشکلات زیادی در آن‌جا بود. این مشکل برای الان استقلال نیست و در شان این باشگاه نیست. تیم الان صدر جدول است و نباید اتفاقی بیفتد که به باشگاه ضربه بزند. حتما بازیکنان طاقت‌شان تمام شده است که این حرف‌ها را زده‌اند اما در زمان ما این کمبودها وجود داشت اما امیر قلعه‌نویی این حاشیه‌ها را مدیریت می‌کرد و نمی‌گذاشت به بیرون برود. وقتی غذا برای بازیکن فراهم نیست و کیفیت خوبی ندارد، واقعا برای باشگاه بزرگی مثل استقلال فاجعه است. هواداران انتظار دارند بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند و برای همین باید شرایط برای بازیکنان فراهم باشد.

این بازیکن پیشین استقلال افزود: من فکر می‌کنم بازیکنان استقلال به خاطر این شرایطی که وجود دارد، آرامش لازم را ندارند. محمود فکری درگیری خودش را دارد و با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود اما باید مشکلات برطرف شود. در زمان ما علی فتح‌الله زاده و علی نظری جویباری فضا را خیلی خوب مدیریت می‌کردند و فکر می‌کنم امثال این آدم‌ها در کنار آقای فکری نیستند و این مشکلات به وجود آمده است.

او در پایان گفت: در وهله اول به نظر من باید این حاشیه‌ها دور شود و تیم به آرامش برسد. تیم در حال حاضر نتیجه لازم را کسب می‌کند و باید الان تمام معضلات مدیریت شود و زمین تمرین مشکلاتش برطرف شود و مسائل مدیریتی به طور درست حل شود تا تیم دیگر دچار حاشیه نشود. تیم به لحاظ فنی مشکلی ندارد اما ساختار باشگاه مشکل دارد. چرا این مشکلات مدیریتی برای پرسپولیس به وجود نیامده است؟ چون در پرسپولیس ساختار درست ایجاد شده است. ما انتظار داریم در استقلال هم چنین چیزی رخ دهد و دوستان کاری کنند که تیم به لحاظ نتیجه عملکرد خوبی داشته باشد و مشکلات دیگری گریبان‌گیر باشگاه نشود.

اخبار مرتبط

پلنگ جویبار سرمربی استقلال شد

یزدانی: عامل لقب پلنگ جویبار را به من داد/ داور باعث مصدومیت من در المپیک شد

حسن یزدانی تمرینات خود را در زادگاهش پیگیری می‌کند

0 نظر

ارسال نظر

capcha