تشک استعدادیابی کشتی در زمین دانش‌آموزان مازندرانی پهن می‌شود

تشک استعدادیابی کشتی در زمین دانش‌آموزان مازندرانی پهن می‌شود

عسکری محمدیان ظهر امروز در جلسه دیدار با متولیان آموزش و پرورش مازندران از برنامه‌ریزی برای شناسایی استعدادهای ورزش کشتی در بین دانش‌آموزان مازندران خبر داد.

رئیس هیأت کشتی مازندران با اشاره به ظرفیت بسیار مناسب در آموزش و پرورش، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است و باید با وزارت ورزش و جوانان جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ناب ارتباط تنگاتنگ و بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشتی مازندران در کل کشور و جهان دارای عنوان و سبک ماست، افزود: باید از طریق تفاهم‌نامه مشترک کارهای عملیاتی استعدادیابی در سطح مدارس را اجرایی کنیم.

عسکری خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های لازم را برای استعدادیابی و تست پیکرشناسی مهیا کنیم تا در آینده با برنامه‌ریزی دقیق و چشم‌اندازی بلند و قوی استعدادهایی را شناسایی کنیم که نظیر حسن یزدانی و رحمان عموزاد شاهد افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست با ابراز خشنودی از پیگیری استعدادیابی ورزشی دانش آموزان از سوی عسکری محمدیان گفت: کشتی ورزش پهلوانی و اخلاق محور است و تلاش می‌کنیم با مشارکت با هیات کشتی استان، در ترویج منش پهلوانی در میان دانش‌آموزان مثمرثمر باشیم.

علیرضا سعدی‌پور  انعقاد تفاهم‌نامه مشترک هیأت کشتی استان مازندران و آموزش و پرورش استان برای ورزش پرافتخار کشتی ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از ساعات مهم در مدارس آموزش و پرورش،تربیت بدنی است که ورزش به هر جهت مولفه سلامتی و تندرستی که در این زیست بوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای جهت رشد متوازن و هدایت دانش‌آموزان مستعد در ورزش کشتی منعقد خواهیم کرد، گفت: براساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هیأت کشتی استان مازندران، آمادگی لازم برای شناسایی و به‌کارگیری استعداهای ورزشی برای آینده کشتی مازندران و کشور را مهیا خواهیم کرد.

در این جلسه، ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، شهرام جعفری نائب رئیس هیأت کشتی استان مازندران و تقی داداشی مسؤول انجمن کشتی مازندران و تعدادی از مربیان تیم کشتی مازندران حضور داشتند.

اخبار مرتبط

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

حضور فرنگی‌کار المپیکی در لیگ برتر کشتی قطعی شد

والدین دانش‌آموزان‌ مازندرانی نگران نباشند؛ زمان ثبت نام تمدید شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha