طرح آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد در غرب استان مازندران اجرایی می‌شود

طرح آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد در غرب استان مازندران اجرایی می‌شود

سرهنگ  پاسدار عابدین داغمه چی

اظهار داشت: خوشبختانه  با گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی همچنان کشور ما در همه ابعاد فرهنگی, اقتصادی, نظامی و اجتماعی پیشرفت‌های زیادی داشته و این نشان از بالندگی و اقتدار بوده و در حال حاضر به یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

 وی از اجرای  250 برنامه در ایام دهه مبارک فجر توسط سپاه و بسیج در سطح شهرستان با شعار انقلاب اسلامی، بالقوه و  مقتدر خبر داد و افزود: برنامه‌های شاخص امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که از شاخص ترین این برنامه‌ها رژه موتوری از فرودگاه نوشهر به سمت میدان مخابرات چالوس در دهه مبارک فجر است.

داغمه چی گفت: رزمایش بزرگ  پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات, پخش سرودهای انقلاب توسط سیستم صوتی مساجد در سطح شهرستان, اجرای پاتوق گروه سرود, مسابقه دل‌نوشته انقلاب به شهدا در فضای مجازی, برپایی ایستگاه صلواتی سیار درب منازل, یادواره شهدا و یادبود سردار سلیمانی در شهر هچیرود، برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی, محفل انس با قرآن و ختم صلوات، تجلیل از مادران شهدا و بانوان انقلابی و اعزام 42 گروه جهادی به 235 نقطه از محلات شهرستان برای گندزدایی و ضدعفونی محلات از برنامه‌های محوری ایام دهه فجر است

وی درباره اجرای طرح شهیدسلیمانی، گفت: 101 پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان از رصد و غربالگری ,گندزدایی و ضد عفونی منازل  همکاری می‌کنندو این طرح با قوت خود برقرار است.

فرمانده سپاه چالوس با اشاره به افتتاح طرح خانه محروم، گفت: سعی داریم تا قبل از روز افتتاح این تعداد رابه هشت خانه برسانیم.

داغمه چی درباره رزمایش کمک مومنانه، بیان داشت: رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیران تاکنون  به  تعداد هزار بسته و تا روز اجرای رزمایش سعی داریم به سه هزار بسته برسانیم.

وی از اجرای طرح آزادی مادران زندانی غیرعمد  خبر داد و گفت: این طرح تحت عنوان مادرم به خانه برگرد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا می شود و تاکنو دو نفر شناسایی شدند.

داغمه چی همچنین  از احداث گلزار شهدا در دو نقطه ازچالوس که دارای یک شهید هستند نیز خبر داد.

اخبار مرتبط

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha