زنگ انقلاب در مدارس استان مازندران نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس استان مازندران نواخته شد

مراسم زنگ انقلاب در مدارس مازندران امروز به صورت نمادین با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در دبیرستان شاهد ساری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حداقلی دانش آموزان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، احمد حسین زادگان استاندار مازندران با تاکید بر ترویج اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دانش آموزان، اظهار داشت: دانش آموزان باید با تعلیم و تربیت توامان، چرخ آینده این مملکت به حرکت درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه آینده توسعه کشور توسط دانش آموزان به منصه ظهور خواهد رسید، افزود: امیدواریم بتوانیم نسبت به نشر ارزش‌های انقلاب و معرفی موفقیت‌های این مرز و بوم اقدام شود.

برگزاری برنامه‌های نمادین دهه فجر با توجه به شیوع کرونا در مازندران 

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز اظهار داشت: با توجه به شعار امسال چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار اهداف و سیاست‌های کلی در صدد تبیین جایگاه رهبری بی بدیل امام راحل(ره)، رهبری بی نظیر مقام معظم رهبری، تبیین حضور حماسی مردم در پیروزی انقلاب و تداوم آن، حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، وحدت و همبستگی ملی، امیدآفرینی،  بصیرت افزایی، شرح جنایات استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل، خودباوری و اعتماد به نفس، جایگاه زنان و خانواده، جوانان، تکریم و تجلیل شهدا و ایثارگران، تکریم برتری‌ها که برنامه کلی در دهه فجر است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: با توجه به شیوع کرونا که باید سلامت مردم و شیوه نامه بهداشتی را رعایت کنیم اکثر برنامه‌ها در سال جاری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  مازندران به اجرای برنامه‌های نمادین در این ایام اشاره کرد و افزود: با جمعیت و زمان حداقل برنامه‌های نمادین ایام الله دهه فجر را برگزار می‌کنیم، به برنامه‌های همچون نواختن زنگ انقلاب 12 بهمن سالروز ورود امام راحل در همه مدارس استان، رژه موتوری از فرودگاه تا مزار شهدا و میثاق با شهدا در مزار شهدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یوسف پور ادامه داد: 16 بهمن برنامه نمادین عطرافشانی و گل باران مزار شهدا همزمان با سراسر کشور در کل استان انجام می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های 22 بهمن، خاطرنشان کرد: رژه خودرو موتوری را در روز 22 بهمن به جای راهپیمایی در سطح استان داریم. در ساری از ساعت 9.30 رژه خودرویی و موتوری با پخش مستقیم از صدا و سیما پخش می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از سخنرانی حجت الاسلام حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی در یک جمع محدود و پخش مستقیم از صدا و سیما برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵ پروژه شهری ساری

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha