برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «راز موفقیت» به مناسبت دهه فجر

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «راز موفقیت» به مناسبت دهه فجر

دفترمازندران درساری، «داود تقی نیا» ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ کتابخوانی و تاثیر بسیار خوب آن بر سطح درک و فهم جامعه و همچنین گسترش این فرهنگ در میان افراد که به تازگی به واسطه آموزش‌‌های دوره سوادآموزی باسواد شده اند، گفت: مسابقه کتاب‌خوانی، بین سوادآموزان دوره ی انتقال، در سطح استان، در راستای فرهنگ‌سازی شعار سال 1399 برگزار می‌شود.

این مقام با بیان اینکه این مسابقه با عنوان« راز موفقیت» ویژه‌ی سوادآموزان دوره انتقال، برای اجرا در دهه مبارک فجر است، افزود: با توجه به اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مزین شده است، آحاد جامعه در قبال تحقق این شعار مسئولند. در این راستا، فرهنگ سازی از طریق آموزش می تواند بستر لازم برای حمایت از تولید داخلی را فراهم کند.

وی با اشاره به اهداف این مسابقه در میان سواد‌آموزان تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی با عنوان «راز موفقیت» ویژه‌ی سوادآموزان دوره انتقال را با اهدافی چون: فرهنگ سازی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مخاطبان، تقویت مهارت های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روز مره ی زندگی فردی و اجتماعی؛ برشمرد.

تقی نیا با اشاره به محتوا وموضوعات مورد بحث در این مسابقه، افزود: در این مسابقه کتاب «راز موفقیت» از انتشارات سوادآموزی از تاریخ یکم بهمن ماه در اختیار سوادآموزان دوره انتقال قرار خواهد گرفت و سواد آموزان پس از مطالعه مطالب این کتاب در یکی از موضوعاتی چون، خلاصه نویسی، شرح خاطره‌ای مرتبط با موضوعات کتاب و توصیف تاثیر این کتاب بر نحوه زندگی آنها، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

وی در پایان با اشاره زمان آزمون، تصریح کرد: آزمون مسابقه ی کتابخوانی در روز شنبه 18 بهمن ماه، ساعت 10 صبح، در سطح کلاس‌های دوره‌ی انتقال ، برگزار خواهد شد همچنین شایان ذکر است، تعداد سوادآموزان دوره ی انتقال« 1304» نفر هستند.

اخبار مرتبط

دهه فجر ؛ میدان تره بار جدید ساری افتتاح می شود

۶ طرح در نوشهر به بهره‌برداری رسید

راه اندازی ۷ طرح کلان صنعتی دهه فجر در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha