هتل های چالوس و نمک آبرود

هتل های چالوس و نمک آبرود

منطقه چالوس و نمک آبرود از خوش آب‌وهواترین قسمت‌های مازندران هستند و گردشگران زیادی به‌ویژه از شهرهای تهران، کرج، قزوین، اردبیل و... برای تعطیلات تابستانی و ایام عید سفر به این منطقه را انتخاب می‌کنند. اگر از گشت‌وگذار در طبیعت چالوس و نمک آبرود لذت می‌برید، رزرو هتل چالوس را ازدست ندهید و چند روز را صرف بازدید از طبیعت این منطقه کنید. در این مطلب ضمن معرفی جاذبه‌های طبیعی چالوس و نمک آبرود، به بررسی هتل های چالوس و نمک آبرود خواهیم پرداخت.

 

جاذبه‌های طبیعی چالوس و نمک آبرود

 

سفر به چالوس و نمک آبرود بیشتر برای کسانی مناسب است که گشت‌وگذار در طبیعت را دوست دارند؛ بنابراین فقط درصورتی به این منطقه سفر کنید که با طبیعت رابطه خوبی دارید. بعضی افراد کمپ در این جاذبه‌های طبیعی را نسبت به رزرو هتل چالوس ترجیح می‌دهند؛ اما همیشه این روش بهترین راه نیست! گاهی مسئولان بخش حفاظت اجازه کمپ در طبیعت چالوس را به شما نمی‌دهند، گاهی هم شرایط بارندگی شما را مجبور می‌کند در یکی از هتل های چالوس اقامت داشته باشید.

 

آبشار آکاپل حوالی کلاردشت، آبشار سواسره حوالی بلده و آبشار هریجان حوالی گردنه هزارچم در جاده تهران چالوس قرار گرفته‌اند. تله‌کابین و پارک جنگلی نمک آبرود از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که به شما اجازه تماشای طبیعت بی‌نظیر چالوس را می‌دهد. بعضی گیاهان این منطقه کوهستانی بیش از 750 سال عمر دارند.

 

دریاچه سد دریوک، دریاچه ولشت و دریاچه حصارچال طبیعتی دیدنی را به‌نمایش می‌گذارند. دو مرداب کندوچال و هسل نیز از جاذبه‌های گردشگری چالوس و نمک آبرود هستند و حیواناتی مانند لاک‌پشت، زالو، قورباغه، پرندگان آبزی و... در این مرداب‌ها زندگی می‌کنند.

 

ساحل رادیو دریا، منطقه شکارممنوع سیاه‌بیشه، منطقه حفاظت‌شده چهارباغ، پل زغال، کاخ اجابت، کاخ چایخوران، دبستان پروین اعتصامی و... از دیگر جاذبه‌های چالوس و نمک آبرود هستند.

 

هتل های چالوس و نمک آبرود

 

بررسی هتل های چالوس

 

هتل ونوس پلاس چالوس

 

تنها هتل پنج ستاره این منطقه، هتل ونوس پلاس چالوس است که برای هرشب اقامت در آن باید دست‌کم 860 هزارتومان بپردازید. این قیمت متناسب با دوره پیک سفر، آب‌وهوا و... متغیر خواهد بود. هتل ونوس پلاس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل چالوس به‌نظر می‌رسد و امکاناتی مانند کافی‌شاپ، رستوران سنتی ایرانی، رستوران فرنگی، چای‌خانه، سالن همایش، تالار عروسی، سالن بیلیارد، استخر، جکوزی، سونا، خانه دارت، شطرنج و همه امکانات عمومی یک هتل را دراختیارتان می‌گذارد.

 

هتل پارسیان آزادی خزر

 

برای هرشب اقامت در هتل پارسیان آزادی خزر یا همان هتل هایت باید بودجه 680 هزارتومانی داشته باشد. اصلی‌ترین دلیل برای انتخاب پارسیان آزادی خزر از میان سایر هتل های چالوس موقعیت مکانی آن است؛ این هتل روبروی تله‌کابین نمک آبرود قرار دارد. اگر با فرزندتان سفر به چالوس را تجربه می‌کنید، خوب است از هزینه اقامت کودکان در هتل هایت باخبر باشید. کودکان زیر پنج سال بدون پرداخت هزینه در این هتل اقامت خواهند داشت.

 

هتل نارین چالوس

 

این هتل چهار ستاره در موقعیت مکانی مازندران، جاده چالوس به‌سمت نمک آبرود، هیچرود ساخته شده است. در این هتل نوساز سه طبقه و 20 واحد اقامتی کوچک قابل‌دسترس خواهد بود. قیمت رزرو هتل چالوس، هتل نارین چالوس، از شبی 200 هزارتومان به بالا است. فاصله کم این اقامتگاه نسبت به دریا و نمای روبه دریا از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند. هزینه اقامت کودکان زیر سه سال و کودکان سه تا هشت سال رایگان خواهد بود. پذیرش کودکان بالای هشت سال به‌عنوان فرد بزرگسال انجام می‌شود.

 

هتل آپارتمان کلار چالوس

 

هتل آپارتمان کلار در فاصله 17 کیلومتری چالوس و شش کیلومتری نمک آبرود ساخته شده است. برای دسترسی به این هتل آپارتمان دو ستاره باید به آدرس مازندران، 17 کیلومتری چالوس، شهر کلارآباد، بلوار امام، کوچه خبرنگار بروید. این هتل آپارتمان نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد، هزینه بالایی از شما دریافت می‌کند؛ بنابراین شاید بهترین گزینه میان هتل های چالوس نباشد. برای هرشب اقامت باید هزینه 450 هزار تومانی بپردازید.

 

هتل کوروش چالوس

 

اگر سری به چالوس، کیلومتر دو بلوار 17 شهریور بزنید، می‌توانید هتل کوروش چالوس را پیدا کنید. هتل کوروش چالوس را در دو فاز مختلف ساخته‌اند. فاز قدیمی‌تر سال 54 و فاز جدیدتر سال 92 احداث شد. البته طی این سال‌ها چند دوره مرمت و بازسازی در هتل کوروش چالوس انجام داده‌اند. با پرداخت 360 هزارتومان برای هرشب می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

 

مجتمع جهانگردی چالوس

 

این هتل از گروه هتل‌های جهانگردی است و اقامت در آن به 260 هزارتومان برای هرشب نیاز دارد. بسیاری از گردشگران معتقد هستند اقامت و استفاده از امکانات در مجتمع جهانگردی چالوس نسبت به هزینه پرداختی برای آن مقرون‌به‌صرفه نیست. این مجتمع را می‌توانید در آدرس چالوس، کیلومتر پنج چالوس به کرج، مقابل باغ فین پیدا کنید. شاید مجتمع جهانگردی از بهترین هتل های چالوس نباشد، اما اقامت در آن و بهره‌مندی از طبیعت زیبای چالوس خالی از لطف نیست.

 

هتل ملک چالوس

 

کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، رستوران سنتی، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ تابستانه، رستوران فست‌فود، سالن بیلیارد، استخر، سالن همایش، اتاق سیگار و... همه از امکانات هتل ملک از بهترین هتل های چالوس با سه ستاره هستند. با پرداخت 330 هزارتومان برای هرشب، اقامت در این هتل را تجربه کنید. هتل ملک چالوس در جاده چالوس به نوشهر و سه کیلومتری از فرودگاه نوشهر ساخته شده است. برای رزرو هتل چالوس، هتل ملک می‌تواند به‌خوبی نیازهای شما را پاسخگو باشد.

اخبار مرتبط

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

ترافیک سنگین و مه‌گرفتگی در محور چالوس

دادستان کرج : ۲ مفقود سیل جاده چالوس هنوز پیدا نشده‌اند

0 نظر

ارسال نظر

capcha