رعایت ۷۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران

رعایت ۷۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران
 استاندار مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه دچار افت درصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میانگین استانی هستیم، گفت: میانگین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران کمتر از ۷۰ درصد است که اگر بتوانیم به ۹۰ درصد برسانیم، به مردم آسیب کمتری می‌رسد.
 
احمد حسین زادگان افزود: اجرای طرح شهید سلمیانی، طرح محدودیت رفت و آمد و ساعت کاری اصناف، کمک‌های مومنانه مردم، خیران، بسیج و سمن‌ها سبب کاهش آمار ویروس کرونا در سراسر کشور شد.

او گفت: اگر چه آمار مازندران افزایشی است و مردم باید همکاری کنند، ولی ما تاکنون وارد پیک سوم نشدیم و وضعیت همچنان نگران کننده است.

استاندار مازندران از شناسایی ۷۰۰ هزار نفر پرخطر در استان خبر داد و گفت: رصد وشناسایی افراد بیمار و شناسایی افراد پرخطر از اهداف طرح شهید سلیمانی است.

حسین زادگان، رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی، استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی‌ها را از راهکار‌های کاهش زنجیره این ویروس اعلام کرد و ادامه داد: در مازندران به علت صمیمیت مردم و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی افراد بیشتر درگیر این بیماری می‌شوند.

او گفت: اکنون سه شهرستان آمار کرونا در آن بالا است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان آمل بوده و از مردم این شهرستان می‌خواهیم تا شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر جدی بگیرند.
 
کمک ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومانی سپاه کربلا مازندران به مردم
فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این نشست گفت: هزار و ۹۰۹ خانوار با همت سپاه کربلا غربالگری شدند و کمک‌های مومنانه هم در سه مرحله برای مردم نیازمند در نظر گرفته شد.

سردار مسلمی افزود: در طرح شهید سلیمانی ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان تاکنون به خانواده‌های نیازمند کمک شد.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

0 نظر

ارسال نظر

capcha