کشف ۱۶ هزار لیتر مواد خوراکی فاسد در تنکابن

کشف ۱۶ هزار لیتر مواد خوراکی فاسد در تنکابن

سیدموسی حسینی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع مواد خوراکی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط فردی در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تنکابن پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر و با همکاری کارشناسان اداره بهداشت آن شهرستان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم، ۱۶ هزار لیتر انواع سس گوجه فرنگی، ترشی و مرباجات فاسد کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندان ارزش تقریبی کالای کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم با استفاده از الصاق برچسب و لیبل برخی از شرکت های معتبر بر روی کالاهای فاسد شده آن را روانه بازار می کرد.

 حسینی از کشف مقادیر قابل توجهی مواد ضد عفونی کننده تقلبی در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه، به مردم توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف کالاهای قاچاق، خصوصا کالاهای سلامت محور که معمولا از استاندارد و سلامت بهداشتی لازم برخوردار نیستند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مراجع انتظامی و یا قضائی اطلاع دهند

اخبار مرتبط

۱۷ هزار قلم اشیای تاریخی امسال درکشور کشف شد/ فوت ۴۰ حفار غیرمجاز

باحضوروزیر ورزش وجوانان تعدادی از طرح های ورزشی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آبادافتتاح شد

برداشت 280 تن فندق در تنکابن پیش بینی می شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha