تور دوچرخه سواری مازندران به گلزار سردار دل ها رسید

تور دوچرخه سواری مازندران به گلزار سردار دل ها رسید

سرهنگ کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رهروان علمدار مازنی به مقصد دل‌ها و میعادگاه آزادگان جهان رسیدند، افزود: دوچرخه سواران بسیجی استان مازندران که به منظور گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و نیز در راستای ارج نهادن به مقام والای سیدالشهدای جبهه مقاومت اقدام به رکابزنی مسیر مازندران - کرمان کردند.

وی ترویج معارف و گفتمان مکتب سلیمانی و تجدید پیمان با سردار پرافتخار اسلام را از دیگر اهداف اعلام کرد و گفت: این بسیجیان در قالب تور دوچرخه سواری رهروان علمدار همزمان با برگزاری پیش کنگره بین المللی بزرگداشت این شهید بی نظیر انقلاب و شهدای مدافع حرم شمال کشور در شهرستان ساری، حرکت خود را از دیار علویان به مقصد استان کرمان آغاز کردند.

وی ادامه داد: این ورزشکاران پس از هشت روز رکاب زدن به میعادگاه عاشقان و آزادگان جهان، مزار مطهر، حقیقت بخش، تعالی ساز و بیدارگر انسانی شهید سلیمانی عزیز رسیدند که این حرکت مجاهدانه با حضور و استقبال سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا که در آن استان حضور داشت، همراه شد.

سرهنگ غفارپور یادآور شد: قرائت میثاق نامه توسط ورزشکاران دوچرخه سوار بسیجی به نمایندگی از جامعه ورزش استان بر سر مزار سردار دل‌ها پایان بخش این تور مومنانه و پهلوانانه بسیجیان رکابزن دیار علویان بود.

mehrnews.com/xTpRw

اخبار مرتبط

تذکر نماینده بابل به دست اندر کاران وزارت نیرو

استعفای رئیس و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران

فایل صوتی منتسب به سردار جعفری کذب محض است

0 نظر

ارسال نظر

capcha