حول محور ولایت فقیه وحدت و انسجام داشته باشیم

 حول محور ولایت فقیه وحدت و انسجام داشته باشیم

، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه استراتژی دشمنان نظام در راستای تضعیف انقلاب این است که یک ادعای غلطی را مطرح می‌کنند و به دنبال آن با شیوه غلطی از آن ادعا حمایت می‌کنند، افزود: در رابطه با شهادت حضرت زهرا (س) این استراتژی مصداق پیدا می‌کند.

وی افزود: دشمن یک ادعای واهی و غلطی در راستای مسئله امامت و خلافت مطرح کردند و با شیوه غلط برخورد اقتصادی، غصب فدک و هجمه به بیت نورانی حضرت، از آن ادعا حمایت کرد و یا در ماجرای فتنه ۸۸ ادعای غلطی مبنی بر تقلب را طرح کرد و در ادامه با شیوه غلط اردوکشی و آشوب خیابانی آن را حمایت و اجرایی کردند.

وی ادامه داد: همچنین در جریان فتنه سوریه و کشور‌های پیرامون نیز علیه شیعه و دولت سوریه ادعا‌های نادرستی طرح کردند و با شیوه غلط آدم کشی و ترور و ارعاب آن را پشتیبانی و عملیاتی کردند.

امام جمعه ساری یادآور شد: وظیفه ما در مقابل این شگرد دشمن این است که بیدار و هوشیار باشیم و درس بصیرت را از تاریخ بیاموزیم و از رهبری هوشمند که با درایت مملکت را از بحران‌های مختلف عبور داده حمایت کنیم.

آیت الله لائینی عنوان کرد: باید وحدت و انسجام ما حول مرکز وحدت یعنی ولایت فقیه بیشتر باشد چرا که نقطه اصلی دشمنان نیز همین عمود خیمه نظام و انقلاب است.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه اقداماتی که در راستای تضعیف انقلاب و تقویت خط سازش با دشمنان ایجاد شده و همچنین بازی‌های دشمنان فریب خورده در فضای مجازی را محکوم خواهیم کرد، گفت: امیدواریم در این جلسات مصوبات فرهنگی خوبی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: انتظار می‌رود زمینه برگزاری مراسم‌های معنوی و سوگواری ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و اربعین شهید محسن فخری زاده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شود.

 

اخبار مرتبط

سوال نماینده مجلس از "علوی" درباره حادثه نطنز

انتقاد نماینده آمل از انتصابات در حوزه انتخابیه خود

نماینده مجلس: وعده هایمان برای تحقق حقوق کارگران را فراموش نخواهیم کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha