کشف ۵۴ فقره سرقت در دو شهر کشف ۵۴ فقره سرقت در دو شهر مازندران

کشف ۵۴ فقره سرقت در دو شهر کشف ۵۴ فقره سرقت در دو شهر مازندران

او افزود: ماموران در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا درآمد، موفق به شناسایی ۱۹ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری متهمان در عملیات‌هایی ضربتی خبر داد و گفت: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۸ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت اماکن خصوصی منزل، موتورسیکلت و… اعتراف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی همچنین توقیف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه موتوری و ۲۳ دستگاه خودروی متخلف را از دیگر اقدامات انجام شده در این عملیات برشمرد.

او از دستگیری ۶ معتاد و کشف مقادیری موادمخدر در این طرح نیز خبر داد و در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۶ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهرگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

۳ فقره زمینخواری ۱۵۰ میلیاردی در مازندران کشف شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha