نماینده ولی فقیه در مازندران: فعالیت تشکل‌های سیاسی در موضوعات روز جامعه تقویت شود

نماینده ولی فقیه در مازندران: فعالیت تشکل‌های سیاسی در موضوعات روز جامعه تقویت شود

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی امروز در دیدار با روسا و دبیران شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند، عنصر دین را از حوزه سیاست جدا کند که متاسفانه برخی از سواستفاده‌ها و اختلاس‌ها و اشرافی گری‌هایی که بعضی از مدیران دارند به این موج دامن می زنند و مردم فکر می‌کنند که این دین و حکومت اسلامی این هم نتایجش و به پای دین می نویسند و اینکه دشمنان می خواهند مردم را ناراضی و پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند .

وی افزود:یک تشکل سیاسی مشروع اگر می‌خواهد باشد به دین و اسلام سیاسی و مردم باید بها دهد. در مسیر ولایت باید دین و مردم را باید حفظ کنید. در جهت رفع مشکلات مردم و پرداختن به دغدغه‌های مردم و بیان حرف مردم و رساندن صدای مردم و انتخاب آدمهای خوب برای اینکه این مملکت و این نظام را بر اساس انچه خدا می خواهد  پیش ببرند.

وی افزود: شما تشکل های سیاسی در فکر این هستید برای ریاست جمهوری آینده و شورای اسلامی و نماینده مجلس چه کسی باید انتخاب شوند دنبال  افرادی هستید که خدایی باشند مردمی و سالم و پاک باشند.کار شما بهترین عبادت است و سیاست دینی را احیا می‌کنید و هم مردم را لذا در این راستا حرکت کنید.

 لائینی با اشاره به اینکه سیاست مداران ما باید سیاستمداران دیندار باید باشند، گفت: دینداران ما و سیاستمداران باید مخلص باشند. بر اساس مصالح جلو بروند و امیدواریم که این تشکیلات در این راستا حرکت کنند. در طول تاریخ نخواستند بُعد سیاسی اسلام وارد میدان شود ؛خواستند اسلام عبادی و فردی باشد نه اسلام جمعی و حکومتی و نه اسلامی که به جامعه بپردازد.

وی افزود: اسلام را مسخ کرده بودند اما امام خمینی اسلام سیاسی را احیا کردند. امام خمینی دین را وارد حوزه سیاست کردند که اصالت اصلی دین این است و دشمن از اسلام سیاسی می ترسد.

اخبار مرتبط

راهبرد جریان های انقلابی در مازندران تقویت شود

پیام نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران درپی رحلت آیت الله مصباح

0 نظر

ارسال نظر

capcha