توضیحات سرمربی مس پیش از دیدار با نساجی

توضیحات سرمربی مس پیش از دیدار با نساجی

م

حمد ربیعی به دلیل فاصله زیاد محل اسکان تیم مس رفسنجان با محل برگزاری نشست خبری پیش از بازی با نساجی، نتوانست در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شود.

محمد ربیعی ، سرمربی مس رفسنجان در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه این غیبت در نشست خبری را جبران و درخصوص شرایط بازی صحبت کرد.

فکر می کنم بازی خوبی خواهد بود. تیم نساجی را بسیار تیم خوب و منسجمی می بینم. به غیر از بازی آخر مقابل سپاهان، نشان دادند که تیم خوب و منسجمی هستند. به تیم نساجی و کادر فنی اش هم خدا قوت و خسته نباشید می گویم. تیم ما هم مصمم است تا روند کنونی و این روند رو به پیشرفتی که چند هفته است صحبتش را می کنیم، ادامه دهیم. قطع به یقین فرآیند هایی در بازی خواهیم داشت و امیدواریم مواردی که مد نظرمان است به نفع ما رخ دهد. این را هم می دانیم که شرایط بازی در قائم شهر و شرایط حضور در آنجا همواره برای تیم های میهمان سخت است. تلاش ما این است که در بازی فردا با برنامه ریزی و مصمم بودن تیم برای کسب نتیجه خوب، موفق از زمین خارج شویم.

وضعیت مصدومان تیم:

یک بازیکن ما مشکل کرونا داشت. ایشان در قرنطینه است و همراه تیم سفر نکرده. در بازی گذشته هم مصدومانی داشتیم اما باید ببینیم تا فردا وضعیت به چه شکل خواهد بود. تیم پزشکی ما تلاشش را انجام می دهد که همه بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم. البته که مصدومیت در این زمان کوتاه بین بازی ها اجتناب ناپذیر است. تیم ما چهار روز چهار روز بازی می کند و همواره در حال انجام سفر هستیم. قصد داریم ریکاوری تیم را بهتر کنیم. در دو بازی پشت هم مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان تعویض اجباری داشتیم.

محمد ربیعی گفت:

از تمامی عوامل باشگاه تشکر می کنم و می خواهم دعای مردم عزیز کرمان و شهر رفسنجان بدرقه راه تیم باشد. انرژی مثبت و حس خوبی که می توانند انتقال دهند قطعا یار و یاور تیم در بازی پیش رویش خواهد بود.

اخبار مرتبط

تیم نساجی مازندران در سرعین اردو زد

گزارش تصویری: آخرین تمرین گل گهر پیش از مصاف با نساجی

0 نظر

ارسال نظر

capcha