حضورنماینده ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران

حضورنماینده ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران اظهار کرد:

دشمن از سپاه که تفکر انقلاب اسلامی را نهادینه می‌کند وحشت دارد

نگاه دشمن ترویج فرهنگ غربی است.

  ۷ سال نظام معطل یک تعهد نامه است که آقای ظریف می‌گوید هیچ!!

یکی از مهمترین وظایف ولی فقیه در سپاه  تقویت بنیه اعتقادی و بصیرتی پاسداران است تا تفکر انقلابی شکل گیرد.

وی افزود: خدا در تعریف دشمنان سیاسی مسلمانان چند گروه را معرفی کرده یهود، مشرکین، کفار و دشمن داخلی بنام منافقین در میان این دشمنان که دشمنان سیاسی ما مسلمانان هستند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم سخت ترین دشمنان سیاسی را منافقین اعلام کرده است تصریح کرد: اینکه پی ببریم یهود جزء مشرکین بوده یا نه، در قرآن کریم خدای متعال به طور رسمی یهود را بعنوان یکی از دشمنان سخت در مقابل مسلمانان معرفی می کند و در قرآن کریم دشمنان و کفار را تعریف می‌کند و برنامه آنها را معرفی و راه مبارزه با آنها را برای ما بیان فرموده است.

وی افزود: خدا در آیه ۱۰۵ سوره بقره در رابطه با کفار میفرماید کفار و مشرکین هرگز خیر خواه شما نخواهند شد.

حجت الاسلام تسخیری گفت:  زمانی که پیغمبر شخصیت بعد از خودش را معرفی کرد یهود آرام ننشست و از فرمایشات خدای متعال است که دل به مشرکین و کفار نبندید.

وی خاطر نشان کرد: تلاش یهود بر این است که اهل حق را هم برگردانند و آنهایی که ایمان آوردند ایمان شان را بردارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد: دشمنان با رسانه ها و ماهواره های قوی در شبانه روز ۱۰۰۰ ساعت برنامه بر علیه اسلام دارند تا از اسلام فاصله بگیریم.

وی افزود: دشمنان آرزو میکنند شما مثل آنها شوید و فرهنگ و دیدگاه تان غربی شود و سند ۲۰۳۰ امضا کنید و اگر بین قرآن و قانون سازمان ملل تضاد بود قرآن را کنار بگذارید و یهودی عمل کنید.

حجت الاسلام تسخیری گفت: کفار بشدت علاقه مند هستند که ما غفلت کنیم و دشمن میل به این دارد که ما دارای دانش و فناوری روز جهانی نباشیم و دست گدایی دراز کنیم تا دلارهای ما را مثل نفت های ما بدزدند و اموال ما را غارت کنند.

وی با بیان اینکه قرآن سبب وابستگی کشورهای اسلامی شده است تصریح کرد: چنانچه برخی مسئولین کشورهای اسلامی خود را در دامن اسرائیل ببینند و ایران هراسی و اسلام هراسی کنند غفلت است.

وی افزود: خدا در قرآن می‌فرماید کفار آرزو می‌کنند از سلاح ها و تجهیزات و امکانات تان غافل شوید.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران گفت: ۷ سال نظام معطل یک تعهد نامه است که آقای ظریف می‌گوید هیچ!!  

وی افزود: اگر امید داشته باشند فرد دیگری آمده می‌شود مذاکره کرد غلط است چون آنها به تعهدات خود عمل نکردند و آرزو دارند غفلت کنید تا یکباره بر شما چنان حمله کنند که شما را نابود کنند.

وی با بیان اینکه مشکل دشمنان با اسلام کفر ستیز استکبار ستیز و صهیونیسم ستیز است گفت: ارتش ماموریت دارد از مرزهای آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران مراقبت کند و سپاه علاوه بر این ماموریت ماموریت پاسدار انقلاب اسلامی نیز هست و انقلاب اسلامی مرز ندارد.

حجت الاسلام  تسخیری تصریح کرد: حمهوری اسلامی مرز دارد و نقشه گربه ای شکل کشور عزیزمان است و مرزهای ما در یمن عراق سوریه لبنان سوریه بحرین افغانستان و پاکستان است.

وی با بیان اینکه دشمن از سپاه که تفکر انقلاب اسلامی را نهادینه می‌کند وحشت دارد  گفت: یکی از مهمترین وظایف ولی فقیه در سپاه  تقویت بنیه اعتقادی و بصیرتی پاسداران است تا تفکر انقلابی شکل گیرد.

وی افزود: کفار بنا به فرمایش خدای متعال دوست دارند ما اهل غفلت باشیم و از ولایت فقیه قوا و نیروها و نهادهایی که در درون جمهوری اسلامی بازوان قوی و توانمند هستند بزند و مردم را از بعد اجتماعی و سیاسی وابسته کند و باید با تفکر هوشمندانه از انقلاب اسلامی که امانت امام راحل و شهدا و عطیه الهی است مراقبت و پاسداری و به انقلاب جهانی حضرت مهدی متصل کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا جان آبادی بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامسر معارفه و حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی قائمی پس از دو سال تلاش صادقانه تودیع و بعنوان نمایندگی ولی فقیه در شهرستان میاندرود معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین جان آبادی پیش از این نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبار بود.

 

اخبار مرتبط

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha