سردارسرتیپ کارگرازاستاندارمازندران جهت برگزاری آیین تکریم و تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس دراستان تقدیرکرد

سردارسرتیپ کارگرازاستاندارمازندران جهت برگزاری آیین تکریم و تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس دراستان تقدیرکرد

زادگان، استاندار مازندران در برگزاری آیین تکریم و تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس استان همزمان با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و حضور ارزشمند و فعال آن استان در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس سال 99 با شعار چهل سال اقتدار و سربلندی قدردانی کرد.

این لوح سپاس در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مقام عالی دولت در مازندران اهداء شد.

احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران در این جلسه، بر لزوم همکاری دستگاه‌ها در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان نماد ایثارگری مردم ولایتمدار و شهید پرور مازندران و تجلی کننده نقش والای آنان در خلق حماسه جاودان مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس تأکید کرد.

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه استاندار مازندران با اهدای لوح سپاس از تلاش شایسته و خالصانه هادی ابراهیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در کمیته اطلاع ‌رسانی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران تقدیر به‌عمل آورد.

همچنین نماینده عالی دولت در مازندران با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ جهادی حسینعلی قوانلو، مدیرکل صمت مازندران در برگزاری همایش «ضیافت ایثار» با موضوع گردهم‌آوری خیرین و اصناف و بازاریان در بحث کمک به ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

دانش ضمنی دفاع مقدس به دانش عینی در حوزه علم و عمل تبدیل شود

خاطرات هشت سال دفاع مقدس باید مرور و به نسل‌های جوان منتقل شود

کتاب نقش مردم بابلسر در دفاع مقدس تدوین می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha