سرمربی نساجی: اختلاف تیم ما با سپاهان ۴ گل نبود

سرمربی نساجی: اختلاف تیم ما با سپاهان ۴ گل نبود

او ادامه داد: بودجه تیم  سپاهان ۱۵ برابر ما است اما اختلاف‌ ما ۴ گل نیست. سال گذشته ۶ توپ سپاهان به تیرک دروازه تیم نساجی خورد و می‌توانست این نتیجه سال گذشته رقم بخورد.  

فاضلی بیان کرد: : تیم ملی آلمان هم با هدایت لواخیم لو ۶ گل برابر اسپانیا دریافت کرد. البته داور تمرکز ما را به هم ریخت و گل خوردیم. ما تیم باشخصیتی هستیم، اما یک مقدار از لحاظ جسمی خسته بودیم  و  شادابی لازم را نداشتیم. من به تیم حریف تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و به جدول بازگردیم.

هارمونی تیم ما با تعویض زود هنگام به هم ریخت 

فاضلی درباره برنامه تیم نساجی برای حمله گفت: بازی را باید قبل از  دریافت گل اول  نگاه کنید تا برنامه‌های ما را ببینید. ما برنامه های زیادی برای انتقال توپ داشتیم، اما یک تعویض زودهنگام،  هارمونی تیم ما را به هم ریخت.

سرمربی نساجی درباره اعتراض به داور بر روی گل چهارم بیان کرد: تیم ما خوب توانست به بازی برگردد، اما در صحنه گل به خاطر اشتباه داور تمرکز ما به هم ریخت. من  به عرب‌براقی تبریک می‌گویم. او جزو چهار داور برتر ایران است. یک صحنه در بازی داشتیم که مثل بازی آلومینیوم بود که باید بازیکن حریف اخراج می‌شد و این اشتباه سهوی بود اگر گل می‌زدیم می‌توانستیم به بازی برگردیم. ایراد از من است همچنان پشت بازیکنانم هستم و خواهم بود.

اخبار مرتبط

با خرید جدید سپاهان آشنا شوید ؛ ستاره نساجی !

سپاهان در اندیشه بازگشت به صدر جدول/ قلعه‌نویی به دنبال انتقام از صنعت‌نفت

نویدکیا: دیدگاه بازیکنان سپاهان باید برای ۹۰ دقیقه بازی باشد

0 نظر

ارسال نظر

capcha