گردشگری و مسیر ارتباطی با استان‌های شمالی از مسائل مهم ترافیکی در مازندران

گردشگری و مسیر ارتباطی با استان‌های شمالی از مسائل مهم ترافیکی در مازندران

سرهنگ سیدموسی حسینی در جمع کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: از مهمترین شاخصه های استان مازندران، حضور حداکثری مسافرانی است که از اقصی نقاط کشور به این استان سفر می کنند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به این که این شاخصه استان مستلزم ایجاد زیر ساخت های مناسب است، تصریح کرد: تمامی زیرساخت های ایجاد شده در استان برای جمعیت این استان برنامه ریزی شده است و این درحالی است که ما در استان در مقاطع مختلف سال شاهد حجم دوبرابری این ظرفیت را شاهدیم.

وی با اشاره به این که استان مازندرن در بحث گردشگری با دو موضوع پذیرش گردشگر و قرار گرفتن در مسیر استان های گردشگری و زیارتی مواجه است، افزود: کمبود امکانات و زیرساخت های موجود موجب شده تا شاهد حجم گسترده تری از ماموریت ها در این استان باشیم.

حسینی همچنین، اظهار کرد: ما در طول سال با پیک حضور مسافر در استان روبر هستیم که باید در این مورد برنامه ریزی های اساسی در بحث انتظامی و ترافیکی صورت گیرد.

وی با تاکید بر تقویت نیروها و امکانات موجود در استان، گفت: علیرغم شرایطی که در محورهای مواصلاتی استان با ان روبرو هستیم، با تلاش های خوب ماموران انتظامی و پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در استان شاهد کمترین تلفات جاده ای در این استان هستیم .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین، خاطرنشان کرد: تعاملات خوبی بین مسئولان انتظامی و استانی در استان برقرار است و با ادامه این تعاملات کارهای خوبی در استان انجام شده و همچنین در دست اقدام است.

در خاتمه این نشست با قدردانی از سرهنگ رحیم باقری سرپرست سابق پلیس راهور استان، سرهنگ نصرالله بیگلری به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان منصوب شد.

اخبار مرتبط

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین

ترافیک سنگین در جاده کرج-چالوس برقرار است

ترافیک سنگین در جاده چالوس

0 نظر

ارسال نظر

capcha