‍ دیدار مدیر عامل بابلسریِ جامعه نابینایان و کم ببنایان مازندران با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

‍  دیدار مدیر عامل بابلسریِ جامعه نابینایان و کم ببنایان مازندران با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

رییس سازمان برنامه و بودجه در این دیدار ضمن تخصیص اعتبارات ویژه برای معلولین علی‌الخصوص نابینایان و کم بینایان استان مازندران از اهتمام ویژه این سازمان به معلولان در بودجه سال آینده خبر داد.
چدکتر نوبخت همچنین بر توجه ویژه به تامین بودجه اجرای قانون حمایت از معلولان و اعتبارات معلولان در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.
رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه افزود: امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری و نیز اجرای کامل قوانین موجود در پرتو تعالیم اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.
دکتر نوبخت در پایان سخنان خود در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات و پیگیری‌های سیدمهدی مسلمی مدیر عامل جامعه نابینایان و کم ببنایان مازندران گفت: تشکل‌های مردمی همچون جامعه نابینایان و کم بینایان کمک حال دولت می‌باشند و دستگاه‌های اجرایی باید به این حوزه نگاه اجتماع محور داشته باشند.
مسلمی هم در این دیدار ابتدا به تشریح وضعیت نابینایان و کم بینایان استان پرداخت و بر ضرورت توجه ویژه به این جامعه توانمند و مستعد تاکید کرد.
او همچنین از توجه ویژه و دلسوزانه دکتر نوبخت و دولت تدبیر و امید به جامعه نابینایان تقدیر و تشکر کرد و افزود: این دیدار در عرض کمتر از ۴۸ ساعت درخواست شد که رییس سازمان برنامه و بودجه با آن موافقت کرد.

اخبار مرتبط

۵۱ درصد اعتبارات بودجه ای مازندران جذب شده است

اعتراض نماینده مردم بابل به لایحه بودجه پیشنهادی دولت در تذکر شفاهی

نتوانستیم برای بودجه قیر با دولت تفاهم کنیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha