تأمین مسکن کارگران و بازنشستگان نیازمند اتحاد و حمایت بنگاه‌های اقتصادی است

تأمین مسکن کارگران و بازنشستگان نیازمند اتحاد و حمایت بنگاه‌های اقتصادی است

در این دیدار ابتدا نصرالله دریابیگی از زحمات وزرای محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی از بابت مسکن کارگران و بازنشستگان تشکر کرد و گفت: تشکلات کارگری و بازنشستگی بویژه اتحادیه اسکان آماده همکاری صادقانه برای تأمین و ساخت مسکن این قشر شریف و عزیز را دارد. 

مسئول کانون بازنشستگان استان در ادامه گفت:جامعه کارگری و بازنشستگی دارای مشکلات شدید معیشتی، درمانی بویژه مسکن بوده و نیاز به مساعدت وهمیاری مسئولین امر می‌باشد. 

در ادامه دیدار نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با ارج گذاشتن به ایثار، فداکاری و جانفشانی کارگران ایران در قبل از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی اشاره کرد و گفت: فداکاری جامعه کارگری جاودانی خواهد بود. 

وی در ادامه گفت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران آمادگی کامل را در رفع معضلات مسکن جامعه کارگری و بازنشستگی را داشته و برای تامین مسکن کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیازمند به اتحاد و بسیج همگانی وحمایت همه بنگاه‌های اقتصادی می‌باشد. 

وی در خاتمه خاطرنشان ساخت که با حمایت‌های مسئولین امر و همکاری نهادهای کارگری و کار فرمائی به اهداف تفاهم نامه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و اجرای صحیح قانون برای تحقق عدالت اجتماعی در بخش مسکن کارگران و بازنشستگان دست خواهیم یافت

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha