شتاب اجرای طرح های عمرانی نیمه تمام کشوربا تامین یک میلیون تن قیر رایگان

شتاب اجرای طرح های عمرانی نیمه تمام کشوربا تامین یک میلیون تن قیر رایگان

وی با اشاره به نیمه کاره ماندن ۸۶هزار پروژه عمرانی در کشور یادآورشد: بخشی از این پروژه های مهم بخاطر افزایش قیمت ناگهانی  قیر متوقف شده است.

کریمی فیروزجایی گفت: باهمکاری وزارت نفت در تامین قیر رایگان، عملیات پروژه های عمرانی نیمه تمام در کشور سرعت می گیرد.

نماینده مردم بابل با اشاره به کندی اجرای طرح های عمرانی در کشور تصریح کرد: متاسفانه در اثر افزایش شدید قیمت مواد اولیه و مورد نیاز پروژه های عمرانی هم اکنون فعالیت ساخت و ساز و توسعه ای در کشور دچار رکود شد.
کریمی فیروزجایی با تاکید بر لزوم رفع موانع اجرای پروژه های عمرانی گفت: دولت باید با تشکیل کارگروه ویژه و بررسی مشکلات طرح های عمرانی، اجرای پروژه های دارای پیشرفت بیشتر را در اولویت قرار دهد.
این نماینده مجلس ضرورت هم راستایی ارکان مختلف تصمیم سازی در حوزه اقتصاد و سازندگی را یادآور شد و افزود : سرعت بخشیدن به روند توسعه کشور در شرایط تحریم نیازمند هم افزایی و وحدت بیشتر همه بخش های حاکمیتی است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عزم قاطع خانه ملت در یاری رسانی به دولت برای حل چالش های عمده کشور گفت: دولت و مجلس در راستای حل بنیادین مشکلات اساسی کشور به طور مداوم باید با یکدیگر رایزنی و مشورت کنند.
کریمی فیروزجایی تصریح کرد:شناخت  اولویت های کشور در مقطع کنونی و تلاش برای ساماندهی امور نیازمند رویکرد حل المسایلی و بکارگیری اراده های معنوی و جهادی است.

اخبار مرتبط

نتوانستیم برای بودجه قیر با دولت تفاهم کنیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha