توسعه مازندران در برنامه هفتم شتاب می گیرد

توسعه مازندران در برنامه هفتم شتاب می گیرد

وی با اشاره به توسعه نامتوازن مازندران افزود: مازندران در بعد اقتصادی و فرهنگی عقب ماندگیهای زیادی دارد که رفع آنها نیازمند توجه ویژه دولت است.

نماینده مردم بابل با تاکید بر نقش ممتاز مازندران در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس یادآورشد: مردم مومن و خداجوی مازندران در طول انقلاب پیشتاز و پیشقراول حرکت های معنوی و انقلابی بودند.

وی با اشاره به مشکلات توسعه مازندران در ابعاد گوناگون گفت: بخشی از این  مشکلات مربوط به ساختارهای نامناسب فرهنگی و بخشی نیز ناشی از عدم توازن برخورداری از اعتبارات توسعه ای است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ضرورت هم افزایی توان ها برای جبران عقب ماندگی های این استان را خاطرنشان کرد و افزود: هم اکنون مجمع نمایندگان مازندران بر رصد، پایش و رفع  مشکلات استان مازندران تمرکز یافته است.

سعادتی مهم ترین مشکل مازندران را در گذشته نبود درک مشترک از مولفه های توسعه پایدار دربین متولیان استانی دانست و افزود: خوشبختانه هماهنگی و اتحاد معناداری بین نمایندگان استان،استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران برای پیگیری محورهای توسعه این خطه شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: بدون هم افزایی و وحدت نظر بین ارکان توسعه مازندران اتفاق خاصی در این حوزه اساسی رخ نخواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مردم را عمق استراتژیک نظام خواند و افزود: مردم به عنوان موتور محرکه انقلاب خواستار وحدت و یکپارچگی مسئولان کشور حول مشترکات و مولفه های اساسی توسعه هستند.
این مسئول با ابراز اطمینان در مورد ظرفیت های مهم مازندران در عرصه پیشرفت و بالندگی گفت: بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل مازندران در روند توسعه کشور نیازمند برنامه محوری و تعامل هرچه بیشتر ارکان مختلف است.
سعادتی تصریح کرد: در صدد هستیم کاستیهای عمده مازندران در برنامه هفتم توسعه مرتفع شود .

وی با تاکید بر نقش حیاتی مجلس در تحقق اهداف توسعه کشور یادآورشد: مجلس یازدهم بسترهای لازم را برای ترسیم نقشه راه ایمن و مطمئن کشور در بر نامه هفتم توسعه مهیا کرده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha