انتخابات آمریکا فضاحت لیبرال دموکراسی غرب را نمایان کرد

انتخابات آمریکا فضاحت لیبرال دموکراسی غرب را نمایان کرد

 علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: انتخابات جدید ریاست جمهوری آمریکا  روح مدیریت ناکارآمد و بی خرد واشنگتن را به چالش کشید.

وی با اشاره به اتهام سنگین فساد در هیئت حاکمه آمریکا که از سوی رئیس جمهور فعلی این کشور مطرح شد، افزود: اینکه رئیس جمهور کنونی آمریکا کل سیستم آن کشور را که خود  مدیریت می کند فاسد می داند،جای تامل دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واشنگتن تابلوی تمام عیار ناکارآمدی و فساد درونی است، یادآور شد: لیبرال دموکراسی غرب هیچگاه با آرمان های جاودان انقلاب اسلامی پیوند و سازش نخواهد داشت.
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با نکوهش برخی سلایق سیاسی  که در صدد ترویج فرهنگ لیبرالی در جامعه انقلابی هستند، افزود: مولفه های حیاتبخش انقلاب اسلامی در تضاد آشکار با مفاهیم و انگاره های غربگرایانه قرار دارد.

نماینده مردم بابل ضرورت ترویج دائمی انگاره های مبتنی بر فرهنگ دینی و ولایی را باهدف مقابله با افکار مسموم و آلوده غربی خاطر نشان کرد و گفت: هدف تبلیغات ضد اسلامی دستگاه های تبلیغی غربی مقابله با موج دین باوری وخداخواهی در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

وی در این ارتباط به اهانت آشکار رئیس جمهور فرانسه به نبی مکرم(ص) اسلام اشاره و تصریح کرد: باور و رویکرد ضد دینی حاکمان غربی در رفتار سیاسی آنان با دنیای اسلام متبلور است.

کریمی فیروزجایی با هشدار در مورد ضعف و انفعال احتمالی فرهنگی در رویارویی با لیبرال دموکراسی غربی گفت: تمام دستگاه های فرهنگی به ویژه صدا و سیما باید وجهه همت خود را برای ترویج فرهنگ مانای اسلامی و دینی به کار گیرند و انفعال و وادادگی در این عرصه پذیرفتنی نیست .

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اهمیت دفاع جانانه از دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: هیچ ماموریتی بالاتر از ترویج فرهنگ اسلامی وانقلابی در برابر فرقه گرایی و عرفان های نوظهور دنیاپرستان نیست.
نماینده مردم بابل تصریح کرد: انقلاب اسلامی هم اکنون با تکیه بر معارف غنی اسلام در اوج عظمت وتابناکی و فرهنگ لیبرالی نیز در حضیض ذلت وسراشیبی سقوط قرار دارد.

اخبار مرتبط

یادداشت؛ رویای بر باد رفته ی آمریکا در افغانستان

تلاش شاه برای تحمیل اسلام آمریکایی به ملت

در ماجرای اهدای واکسن، اعتقادی به دلسوزی آمریکا ندارم

0 نظر

ارسال نظر

capcha