مازندران از کمبود زیرساخت‌های بهداشتی رنج می‌برد

مازندران از کمبود زیرساخت‌های بهداشتی رنج می‌برد

اقرزاده با اشاره عقب ماندگی امکانات زیرساختی حوزه بهداشت در استان بیان کرد: مبنای انقلاب عدالت است و با تکیه بر این موضوع انتظار جبران عقب ماندگی‌ها با پیگیری تحقق عدالت در حوزه سلامت می‌رود.

باقرزاده با بیان اینکه جای نماینده و مسئولان اجرایی جابجا نشود اظهار داشت: سفر دکتر نوبخت معاون اول رئیس جمهور تعهدهایی را در استان به وجود آورد که مسئولان اجرایی استان باید پیگیر آن مصوبات باشند تا تحقق یابد.

نایب رئیس کمیسیون درمان و بهداشت ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات بهداشت بیان داشت: زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان در بخش سخت افزاری و نرم‌افزاری مشکلاتی دارند که نیاز به ورود مدیران جهادی برای برطرف کردن این موضوع دارد.

وی با اشاره به محقق نشدن تخصیص یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت بیان کرد: متأسفانه این مبلغ به صورت قطره چکانی تزریق می‌شود و اگر این مبلغ به صورت کلی به وزارتخانه پرداخت و در حوزه بهداشت هزینه می‌شد قطعاً تجهیزات بیشتری در حوزه بهداشت فراهم می‌شد.

باقرزاده گفت: در دوگانگی اقتصاد و سلامت، سلامت در اولویت قرار دارد اگر مشکلات اقتصادی مردم را برطرف می‌ساختیم می‌توانستیم پروتکل‌های بهداشتی را بهتر در میان خانواده‌ها برقرار کنیم.

علی اصغر باقرزاده بیان کرد: مجلس در بعد نظارتی با بالاترین مقام اجرایی کشور تعارف ندارد اما پشتیبان مسئولان است و با ریل‌گذاری مناسب برای دولت حامی خدمات به مردم است.

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha