پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند

پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند

وی در ادامه با بیان اینکه دوره‌های توانمندسازی مدیران سلامت نواحی در دستور کار قرار دارد، افزود: هزینه‌های مراکز درمانی باید برنامه‌محور باشد و مراکز درمانی باید برنامه‌های خود را اعم از توسعه و تجهیز و نیز در حوزه بهداشت و بهداری، به سمت هدف‌گذاری در آمدها پیش ببرند.

ولی‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود به  اهمیت نقش سپاه در قطع زنجیره کرونا اشاره کرد و گفت: مشکلات اصلی که کرونا در حوزه اقتصادی و درمانی ایجاد کرده است کل دنیا را فلج کرده و به طبع آن ایران هم دچار مشکل شده است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید به سمت کم کردن عوارض کرونا برویم، خاطرنشان کرد: کرونا ویروسی است که در حال حاضر درمان خاصی ندارد و تنها عامل آن قطع زنجیره است.

این مسؤول با اشاره به اینکه سپاه در پیک اول کرونا به تولید ماسک و ضدعفونی امکان پرداخت، گفت: طرحی را سازمان بسیج برای قطع زنجیره کرونا اعلام کرده است که ما باید آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند تا بتوان با گروه‌بندی و شناسایی جامعه هدف کمک کار دانشگاه علوم پزشکی بود.

اخبار مرتبط

نشست رؤسای دانشگاه‌های شمال کشور در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

ویدئو/ آماده ایم ...

۵۰۰گروه جهادی بسیج سازندگی در روستاهای مازندران فعالیت دارند

0 نظر

ارسال نظر

capcha