بارش شدید باران در گیلان و مازندران

بارش شدید باران در گیلان و مازندران

وی با اشاره به اینکه شدت بارش طی امروز (۳۰ مهرماه) در استان گیلان و مازندران است، گفت: فردا (۱ آبان) نیز بارش باران در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست همچنین طی روز جمعه (۲ آبان) فعالیت سامانه بارشی محدود به استان خراسان شمالی و شمال شمال خراسان رضوی می‌شود.

ضیاییان با بیان اینکه از امروز تا جمعه (۳۰ مهر تا ۲ آبان) در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال شرق کشور دمای هوا بین ۶ تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، گفت: کاهش دما در شرق کشور، بخش‌هایی از جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز حدود ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به اینکه دریای خزر از امروز تا بعد ازظهر فردا مواج است، گفت: از فردا تا دوشنبه هفته آینده (۵ آبان) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت که سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱ آبان) صاف در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲ آبان) نیز صاف و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

0 نظر

ارسال نظر

capcha