وقف ۳ هزار مترمربع زمین به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در گلوگاه

وقف ۳ هزار مترمربع زمین به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در گلوگاه

وی با بیان اینکه مساحت این موقوفه ۳ هزار مترمربع بوده است، افزود: واقف خیراندیش این زمین را جهت ساخت مجتمع فرهنگی و مذهبی شهیدان عموزاد وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه ارزش این موقوفه را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: وقف سنت حسنه و ماندگاری است که باید بیشتر ترویج شود.

*وقف مغازه 4 میلیارد ریالی در سوادکوه

حجت الاسلام رضا یوسفی ززولی در گفت‌وگویی اظهار کرد: سومین وقف جدید شهرستان سوادکوه در دهه وقف امسال ثبت شد.

وی با بیان اینکه حاج رزاق رزاقی یک باب مغازه را در سوادکوه وقف کرد، افزود: واقف خیراندیش این مغازه را به نیت  تامین مخارج مسجدجامع زیراب وقف کرده است. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه بیان کرد: ارزش این موقوفه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

*توزیع ۴۴۰۰ بسته بسته تحصیلی و کمک مومنانه در آمل

همزمان با دهه وقف با حضور حجت الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان، امام جمعه آمل، فرماندار آمل و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل هزار و ۱۰۰ بسته کمک مومنانه، هزار و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۲هزار و ۲۰۰ اطعام حسینی از محل موقوفات و کمک خیرین بین نیازمندان آملی توزیع شد. 

در مجموع 4هزار و 400 بسته با هدف کمک به خانواده‌های کم برخوردار و کم توان مالی در تأمین بسته‌های معیشتی، اشتغال، تأمین جهیزیه در مجتمع فرهنگی و قرآنی بصیرت اداره اوقاف و امور خیریه آمل اهدا شد.

*فعالیت اوقاف با رویکرد خدماتی

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در این مراسم با اشاره به اینکه اوقاف با رویکرد جدید خدماتی ظاهر شده است، گفت: تهیه دستگاه‌های سی تی اسکن و تنفسی بیمارستان از اقدامات خوب ما بود، در بحبوحه مشکلات کرونایی کارکنان اوقاف برای سلامت جامعه پای کار بودند.

وی افزود: اداره اوقاف استان در بحث دارو و درمان و سلامت جامعه برنامه‌ها و کمک‌های خوبی داریم، از جوانان می‌خواهیم که در راه علوم روز و دانش‌بنیان جدید قدم بردارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اضافه کرد: در بحث رزمایش کمک مومنانه نزدیک به ۱۰۰ هزار بسته معیشتی با بهترین لوازم در اختیار مردم قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

اجرای 2600 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در گلوگاه

کشف ۱۷ دستگاه بیت کوین درگلوگاه

0 نظر

ارسال نظر

capcha