هشدار به قاچاق چوب توسط کارگاه‌های چوب بری آمل

هشدار به قاچاق چوب توسط کارگاه‌های چوب بری آمل
وی ادامه این روند را مغایر جدی با شعار متولیان این امر درحفظ جنگل برای آیندگان دانست و تاکید کرد، متاسفانه میزان کشفیات چوب آلات جنگلی با افزایش ۱۰۰ درصدی توسط نیروی انتظامی در مقابله با عوامل و برخورد با قاچاق چوب صورت گرفته است.

کشف ۳۷۰ تن مواد مخدر درآمل
فرمانده انتظامی آمل در ادامه به کشف حدود ۳۷۰ تن انواع مواد مخدر سنتی وصنعتی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پلیس در زمینه کشف مواد مخدر نیز در این مدت روند افزایشی کشف مواد را داشته است.

سرهنگ آزادی افزود: بخش زیادی از مواد مخدر کشف شده از عوامل توزیع این بلای خانه مان سوز در مسیر ارتباطی جاده هراز برای انتقال به شهرستان آمل و دیگر شهر‌های مازندران بوده که با هوشیاری و حضور به موقع عوامل مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل شناسایی ودستگیر شدند.

اجرای ۵۳۷ فقره پرونده‌های تخلف ساخت وساز‌های غیرمجاز با دخالت پلیس
فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه پدیده شوم تخلفات ساخت وساز‌های غیرقانونی متاسفانه با یک افسارگسیختگی و ناهماهنگی‌های بین دستگاه‌های اداری در سطح شهرستان به صورت قارچ گونه درحال رشد است، اظهارکرد: با این حال پلیس در راستای وظیفه ذاتی و پیرو درخواست مردمی برای ورود به این تخلفات با کسب دستور از مقام قضایی امسال در اجرای بیش از ۵۳۷ فقره پرونده تخلف‌های ساخت وساز‌های غیرقانونی خانه درمناطق ییلاقی وجلگه‌ای شهرستان تخریب شد.
سرهنگ آزادی اضافه کرد، برخی ساخت وساز‌های غیرقانونی در حاشیه جاده‌های ارتباطی که توسط برخی سودجویان تصرف وادای مالکیت برای آن‌ها به وجود آمده بود، با حضور پلیس و همراهی راهداری تخریب شد.

افزایش نگهبان‌های محلات برای افزایش امنیت
وی در ادامه با بیان اینکه در راستای اقدام‌های پیشگیرانه پلیس با همکاری مردم تعداد دوربین‌های نظارتی ومراقبتی در سطح شهرستان را از ۳۵۰ دستگاه به حدود ۸۶۰ دستگاه در حدود ۳ سال گذشته افزایش داده است، گفت: درهمین راستا تعداد نگهبانی‌های محلات شهری وروستایی با همکاری سازمان‌ها و نگاه امنیت محوری شهروندان از ۱۶۳ به ۴۹۸ مورد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی آمل افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از مردم در ایجاد نگهبان‌های محله با پلیس شده و این روند در کاهش سرقت‌های تاثیرقابل توجهی داشته است.

۳۲ هزار تماس شهروندان آملی با پلیس ۱۱۰
فرمانده انتظامی آمل در بخش دیگری با بیان اینکه شهروندان آملی در ۷ ماهه گذشته حدود ۳۲ هزار بار تماس با سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ تماس داشتند، گفت: حدود نیمی از این تماس‌ها درخواست مشاوره و راهنمایی از پلیس بوده است.
 
سرهنگ آزادی افزود: در این شهرستان ۱۰ کلانتری و پاسگاه زیرنظرفرماندهی انتظامی آمل فعالیت دارند که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲ هزار پرونده شکایت‌های افراد در زمینه‌های مختلف برای مداخله پلیس ورسیدگی به حق وحقوق آن‌ها در کلانتری وپاسگاه‌ها تشکیل شد.

راه اندازی قرارگاه جلب
او همچنین به راه اندازی قرارگاه جلب به همت فرماندهی انتظامی آمل در راستای رسیدگی سریع به پرونده‌های معطله در سطح پاسگاه‌ها وکلانتری‌ها خبر داد وگفت: راه اندازی این قرارگاه و مسئولیت مستقیم به برخی مدیران باعث رسیدگی سریع‌تر وبه جریان افتان پرونده‌ها شد.

هیمنه اوباش درآمل شکست
فرمانده انتظامی آمل در بخش دیگری برخورد جدی پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی و اراذل واوباش در این شهرستان را به عنوان کارنامه موفق این فرماندهی درسال جاری بیان کرد و گفت: به طور قاطع عرض می‌کنم، اراذل واوباش در شهرستان آمل در حال حاضر جایی برای نفس کشیدن ندارند وبه طور کامل گوشیه گیرشدند.

سرهنگ آزادی تصریح کرد، درماه گذشته ۶ اراذل واوباش عنوان دار که سابقه بیش از ۵ سال زندگی نیز داشتند، دستگیر و هفته گذشته نیز پرونده ۷ نفر دیگر نیز که اقدام به گستاخی، اربده کشی و تیراندازی‌های شبانه می‌کردند، شناسایی ودستگیر شدند.
 

اخبار مرتبط

کشف ۱۲ تُن چوب جنگلی قاچاق در ساری و بهشهر

کشف ۱۱۷ هزار یورو از مسافری به مقصد دوحه

بسته خبری پلیس|از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال میلیاردی تا کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق

0 نظر

ارسال نظر

capcha